FL Studio 8 & Virus TI 3.0.1.06

Juist, alsof je seks kunt hebben met een vrouw van 60 jaar die altijd wel
zin heeft, of geen seks met een mooie jonge lieve boeide blondine omdat
ze haar maandelijkse periode heeft.

Het probleem met VC is dat ie altijd haar periode heeft.

Ik heb nooit problemen met VC, hoelang is het overigens al geleden dat jij met een TI hebt gewerkt koekebakker?
Ik zie je maar posten in TI draadjes en alleen maar afkraken omdat jij toevallig slechte ervaringen had met de TI.

Inmiddels zijn ze alweer aardig wat versies verder met de VC en het werkt bij mij super.

Het maakt niet uit hoe lang geleden ik met de Total Irritation gewerkt heb.
De problemen van 3 jaar geleden doen zich nog steeds massaal voor als ik
het SF moet geloven. En de hoofdreden is het mooiste... de chipset van de
pc kan er niet mee overweg :D

De overstap naar 64 bit zal dan ook helemaal een feest worden. Popcorn en cola
periodes gaan aanbreken.

Laatst gewijzigd:
Gast.. , hoeveel mensen hebben een TI en hoeveel mensen hoor je klagen dat hij niet goed werkt icm de pc en VC

9 van de 10 mensen hebben niet eens een dedicated USB kaart en hun instellingen niet optimaal (dat jij het niet goed werkend hebt gekregen zal je nickname wel verklaren denk ik)

Ik werk al een tijdje met de TI en de chipset van mijn pc kan er prima mee overweg..

beste boelie gast, ik heb het ook niet over individuele gevallen.
Ik denk eerder dat 9 van de 10 mensen wel een dedicated USB kaart heeft.
Hmm..... 8 euro besteden aan een USB kaart of 2 jaar klagen... Zie je de link?

Word dan toch wel eens tijd dat je het na 3 jaar gaat loslaten als je er nu nog steeds mee bezig bent... 8o)

Daarbij zijn de mensen die klagen ook meestal de enige die je verneemt daar diegene die geen problemen hebben dit niet constant lopen te verkondigen.

Ik denk dat zowel Boelie als Koekebakker een punt hebben.

Boelie, VC werkt gewoon goed als je de instellingen en hardware goed inricht. Klopt, maar Koekebakker heeft waarschijnlijk een andere insteek.

Koekebakker, VC in FL studio is en blijft beperkt. Dit ligt dus aan FL studio en niet VC. Dus is het de keus overstappen naar Cubase of de Virus niet gebruiken via VC. Is eigenlijk absurd, maar Acces weigert samen met Image Line een goede oplossing te bedenken (bv aangepastte FL studio versie). Dus ik snap de frustratie.

Alle andere bugs waar je over leest zijn meestal per case afhankelijk en dus niet echt om druk over te maken.

we kunnen ook eerst even voordat we met de TI beginnen koekjes gaan bakken met een 60 jarige om de nodige rust te vinden? of is dat een slecht idee?

ik denk dat ik maar gewoon ga zoeken naar een TI,tje en mocht het nou niet lukken ga ik weer terug naar softsynths wat ik nu ook al doe.. maar hardware is toch NET ff wat intresanter ,hands on spul ... gek word ik ervan!:D

ik vroeg me eens af.. kan je op de input in FL studio ook een fx zetten? dit is me nog niet gelukt,dus ik wou eens weten of dat uberhaupt wel mogelijk is!?
dus als ik inspeel dat ik dan ook gelijk het effect hoor en niet later wanneer ik heb opgenomen..

Laatst gewijzigd:
ik vroeg me eens af.. kan je op de input in FL studio ook een fx zetten? dit is me nog niet gelukt,dus ik wou eens weten of dat uberhaupt wel mogelijk is!?
dus als ik inspeel dat ik dan ook gelijk het effect hoor en niet later wanneer ik heb opgenomen..
jazeker
maar waarom zou je?

ik gebruik hem nu ook in cubase.
nergens geen last van.
en in fl studio is het ook gewoon klote!
meschien komt het nog wel goed met de nieuwe udates van de virus we zulle zien!

Ik ben access nog altijd dankbaar dat de TI niet soepel werkt in FL Studio. Hierdoor werd ik gedwongen over te stappen naar Cubase.

Back