In FL 8 een VST naar een apart kanaal gooien

Joepsz

Nieuwkomer
Hee mensen,

Als ik in bijvoorbeeld Kontakt meerdere instrumenten laad, wil ik de instrumenten naar verschillende FX-kanalen routen. Maar in kontakt kan ik bij channel outputs niets kiezen.

Wat dan als enige mogelijkheid overblijf is meerdere keren Kontakt runnen, maar dit vreet natuurlijk CPU en geheugen.. Hier moet toch een betere manier voor zijn?

Groetjes Joep

Je kunt als het goed is ook een Kontakt met 8 outputs gebruiken, die zou er ook in moeten staan in de lijst van VSTs.

Jup, gewoon de 8 of 16 output versie van Kontakt gebruiken, vanaf daar moet het redelijk eenvoudig zijn.

Nope werkt ook niet.. Hij weigert naar een fx kanaal te gaan... De outputs die je kunt kiezen zitten in kontakt zelf.

ik weet al waar je de fout in gaat;
je moet multiple outputs aanvinken

tevens heeft kontakt interne en externe kanalen
een intern effectspoor bij kontakt komt niet uit bij het interne effectspoor van FLStudio

ik weet al waar je de fout in gaat;
je moet multiple outputs aanvinken

tevens heeft kontakt interne en externe kanalen
een intern effectspoor bij kontakt komt niet uit bij het interne effectspoor van FLStudio

Aah bedankt! Dit werkte.
Wat je dus moet doen: onder de Fruity Wrapper opties bij een plugin (dus bij compatability enzo) staat "Enable multiple outputs". Zodra dit is aangevinkt, is het mogelijk om ieder instrument naar een apart kanaal te sturen.

Back