aor - like a box of fluffy ducks

AOR

Ouwe rot
Weer een nieuwe track. Hij is nog wat ruw, omdat ik er gisteravond aan begonnen ben, maar vond het leuk om even te polsen/posten.

Hij is te luisteren op mijn myspaceplayer (begint vanzelf te spelen)

Feedback van alle vorm is natuurlijk altijd welkom.

gr alexander

ps. link is ook wel handig: http://www.myspace.com/alexorion

niet heel bijzonder vind ik, maar luistert wel lekker weg :)

Je bent weer lekker bezig!

Wat deze plaat volgens mij nodig heeft is een vocal, hij is er zeker klinische/leeg genoeg voor.

Ik luisterde net fragile goods nog eens en die heb erg lekker afgemaakt! Maaruh, staat dat blackhole logo er voor de sier bij of ben inmiddels bij thijs op bezoek geweest?

Nee, ik zit nu sinds een paar weken bij Black Hole. :) Fragile Goods komt over 3 dagen uit op BH. Leuk dat je de veranderingen hebt gehoord. Ik heb de saw-bass door laten lopen in het verdere verloop van de track.

:biertje:

netjes hoor!! Goed gedaan!! :) Had je wat promo's opgestuurd naar BlackHole?

Terminal-4 (label waar ik bij zit) is sinds een korte tijd een soort van sublabel van BH. Wij zijn als het ware ondergebracht bij BH.

ps. lekkere muziek trouwens (op je player)

leuk hoor, ik zal je thuis tjekken, hopelijk is ie wat minder trancey en wat meer
techhousey...

Terminal-4 (label waar ik bij zit) is sinds een korte tijd een soort van sublabel van BH. Wij zijn als het ware ondergebracht bij BH.

ps. lekkere muziek trouwens (op je player)

Tnx :D Ik zal eens wat tracks naar Termina-4 sturen. probeer ze ook een beetje te slijten ergens, vandaar die vraag ;)

btw, familie van Richard? ;)

Laatst gewijzigd:
Nee, ik zit nu sinds een paar weken bij Black Hole. :) Fragile Goods komt over 3 dagen uit op BH.
Gefeliciteerd man, BH is echt een groot label....kun je je nu ook fulltime op muziek richten? Je had laast toch ook een mix gemaakt, k wil die nog wel eens onder de loop nemen. K vooral aan de begin jaren van BH veel naar hun mixen geluisterd maar ben na de eerste sensation een beetje afgehaakt.....daar draaide naast tiesto en judge jules ook carl cox en sven vath....ben toen echt om gegaan naar techno.

Ik heb de saw-bass door laten lopen in het verdere verloop van de track.
Viel me ook gelijk op, was volgens mij ook een tip van mij. Waar een forum al niet goed voor kan zijn. :biertje:

klinkt wel leuk, mij iets te trancey naar mijn smaak....
maar goed gedaan hoor.

2 Alex: Het is wel een soort techtrance ja. thx!

2 Steph: bedankt!

2 ARAICH: stimmt! ;)

Hey....

Ik vind em beter, hij is een stuk minder stuurloos dan voorheen.

Wat ik wel jammer vind, maar dat heeft volgens mij meer met "het genre" te maken, is de val na een break....de break bouwt op, dan komt de kick terug...en weg is de climax. Dit zie je veel vaker bij progressive trance, das voor de rede om niet (meer) actief naar trance te luisteren/volgen.

Maar....wederom een dikke productie!

ja das de bedoeling met progressie he, de volgende plaat moet je weer verder brengen ipv elke plaat een climax....

ja das de bedoeling met progressie he, de volgende plaat moet je weer verder brengen ipv elke plaat een climax....
Klopt....maar wat ik bedoel is dat ik het "gat" te groot vind tussen en einde van de break en het vervolg erna....ik zou proberen dit verschil iets kleiner te maken, het vast houden van spanning is immers ook iets wat bij progressive hoort zonder naar een enorme climax te gaan.

Back