Ries.......Richard volgens mij dezelfde vent uit raamsdonkveer met z'n wasps en veel te hoge prijzen.........begint een beetje op kots bedoel Kozz te lijken.
grt Gert-Jan
flauwekul !
over kozz is al vaker gesproken. een professionele synthhandelaar, die zich een slag in de rondte werkt en flinke prijzen vraagt voor (vaak) zeer mooie spullen, die geserviced zijn. en die ze ook kwijt kan.
Richard heeft een verzameling van heel mooie spullen, door de jaren opgebouwd, die hij probeert op te ruimen. dat gaat langzaam omdat hij ook flinke prijzen vraagt.
ik had nog niet zo lang geleden een tr808 gekocht in Raamsdonksveer, voor 1150, compleet met alle manuals en in perfecte staat, geen drukknop of switch die haperde of hard ingedrukt moest worden, geen potmeter die kraakte.
dat heb ik ook wel eens anders meegemaakt, bv hier op het forum, als ik iets in perfecte staat ging ophalen.
overigens had ik ook de wasp en gnat de luxe gekocht, voor een zeer redelijke prijs.
hij biedt bv nog een system100 aan, in perfecte staat, voor een prijs die lager is dan wat je in Japan betaalt (komt de vracht en douane er nog bij) bij een verkoper over wie iedereen hier zo te spreken is.
dit soort ouwewijvenpraat is eigenlijk waarom ik mijn synthesizers heb opgeruimd en hier niet meer wil komen (ik doe mijn best).
posten, praten, discussiëren is leuk, maar hou het bij de inhoud en zoek het niet in de betrekking.
als je echt iets zinnigs wil zeggen over de prijs van deze synton, zou je bv kunnen zeggen dat er al enige tijd op ebay.nl telkens weer een zeer mooi exemplaar wordt aangeboden, door een hollandse verkoper, voor 3850 nu kopen meen ik, die maar niet verkocht raakt. dat is zo'n 65% van de andere vraagprijs. en dat is een feit.
een