Synton 3000 modular

En tja als je deze zou willen aanschaffen dan ga je hem toch persoonlijk ophalen...ik althans wel......alles boven de € 500,- ga ik persoonlijk naar toe.

thnx, lekker slordig van me.

ja, ze zouden hem maar kwijt raken tussen de Paaskaarten....

Nah wees even reeeeeeel dat ding voor 6 en een halve rug opbrengen dan pak ik de oto wel.....die gasten van de post gaan al geeneens goed om met een pakketje van 10 euro duzz.....dat risico sluit ik dan wel uit.

TNT = Toch Niet Toch?

Ik ben niet zo kapot van de sound van de CEM chips in deze machine.
Maar goed voor de verzamelaar/muziekant kan het best wel interesant zijn.

Ries.......Richard volgens mij dezelfde vent uit raamsdonkveer met z'n wasps en veel te hoge prijzen.........begint een beetje op kots bedoel Kozz te lijken.

grt Gert-Jan

Ries.......Richard volgens mij dezelfde vent uit raamsdonkveer met z'n wasps en veel te hoge prijzen.........begint een beetje op kots bedoel Kozz te lijken.

grt Gert-Jan

Volgens mij verkoopt of veilt onze Kozz dikwijls spullen voor onze Ries..

grt Gert-Jan

flauwekul !
over kozz is al vaker gesproken. een professionele synthhandelaar, die zich een slag in de rondte werkt en flinke prijzen vraagt voor (vaak) zeer mooie spullen, die geserviced zijn. en die ze ook kwijt kan.

Richard heeft een verzameling van heel mooie spullen, door de jaren opgebouwd, die hij probeert op te ruimen. dat gaat langzaam omdat hij ook flinke prijzen vraagt.

ik had nog niet zo lang geleden een tr808 gekocht in Raamsdonksveer, voor 1150, compleet met alle manuals en in perfecte staat, geen drukknop of switch die haperde of hard ingedrukt moest worden, geen potmeter die kraakte.
dat heb ik ook wel eens anders meegemaakt, bv hier op het forum, als ik iets in perfecte staat ging ophalen.
overigens had ik ook de wasp en gnat de luxe gekocht, voor een zeer redelijke prijs.
hij biedt bv nog een system100 aan, in perfecte staat, voor een prijs die lager is dan wat je in Japan betaalt (komt de vracht en douane er nog bij) bij een verkoper over wie iedereen hier zo te spreken is.

dit soort ouwewijvenpraat is eigenlijk waarom ik mijn synthesizers heb opgeruimd en hier niet meer wil komen (ik doe mijn best).
posten, praten, discussiëren is leuk, maar hou het bij de inhoud en zoek het niet in de betrekking.

als je echt iets zinnigs wil zeggen over de prijs van deze synton, zou je bv kunnen zeggen dat er al enige tijd op ebay.nl telkens weer een zeer mooi exemplaar wordt aangeboden, door een hollandse verkoper, voor 3850 nu kopen meen ik, die maar niet verkocht raakt. dat is zo'n 65% van de andere vraagprijs. en dat is een feit.

een

Laatst gewijzigd:
zeldzame synths mogen wat kosten, en idd, moet je zien wat een nieuwe goede gitaar kost, en wat dan een vintage nog een keer waard is....
....waar praten we dan over? : )

auto's die zijn pas duur : )

ik had m hier gepost, omdat het toch een zeldzaamheid is (toch?)

Laatst gewijzigd:
flauwekul !
over kozz is al vaker gesproken. een professionele synthhandelaar, die zich een slag in de rondte werkt en flinke prijzen vraagt voor (vaak) zeer mooie spullen, die geserviced zijn. en die ze ook kwijt kan.

Richard heeft een verzameling van heel mooie spullen, door de jaren opgebouwd, die hij probeert op te ruimen. dat gaat langzaam omdat hij ook flinke prijzen vraagt.

ik had nog niet zo lang geleden een tr808 gekocht in Raamsdonksveer, voor 1150, compleet met alle manuals en in perfecte staat, geen drukknop of switch die haperde of hard ingedrukt moest worden, geen potmeter die kraakte.
dat heb ik ook wel eens anders meegemaakt, bv hier op het forum, als ik iets in perfecte staat ging ophalen.
overigens had ik ook de wasp en gnat de luxe gekocht, voor een zeer redelijke prijs.
hij biedt bv nog een system100 aan, in perfecte staat, voor een prijs die lager is dan wat je in Japan betaalt (komt de vracht en douane er nog bij) bij een verkoper over wie iedereen hier zo te spreken is.

dit soort ouwewijvenpraat is eigenlijk waarom ik mijn synthesizers heb opgeruimd en hier niet meer wil komen (ik doe mijn best).
posten, praten, discussiëren is leuk, maar hou het bij de inhoud en zoek het niet in de betrekking.

als je echt iets zinnigs wil zeggen over de prijs van deze synton, zou je bv kunnen zeggen dat er al enige tijd op ebay.nl telkens weer een zeer mooi exemplaar wordt aangeboden, door een hollandse verkoper, voor 3850 nu kopen meen ik, die maar niet verkocht raakt. dat is zo'n 65% van de andere vraagprijs. en dat is een feit.

een

Ach we blijven Nederlanders he Leo ;)

er is van Kozz op ebay net een synclavier geveild voor ruim 1200,-, dus dat duur is redelijk betrekkelijk.
ik zit even zonder dit soort kluiten, anders had ik zeker meegeboden tot minstens 2000,-
zo duur vind ik hem dus niet.
groeten,
jeroen

flauwekul !

een

dit soort ouwewijvenpraat is eigenlijk waarom ik mijn synthesizers heb opgeruimd en hier niet meer wil komen (ik doe mijn best)

waar hebikdit vaker gehoord ...net as dat gelul over kozz kozz brengt de spullen aan huis meerprijs niet eens gek 30+ eu ofso
best ok eiegnlijk

en vreemde / mooi gear heeftie
asje cash hebt koopje daar
hier kunnen ze der ook wat van tegenwoordig

2x teisco 60 f te koop 450 en 500 toch durder dan de mijne
toen 250.-

Prijzen gaan nu eenmaal omhoog en Kozz moet ook een boterham verdienen.
Uit eindelijk zal de winst voor hem ook niet super hoog zijn met al dat gereis heel de dag.
En dingen repareren etc.

en trouwens die richard verkoopt toch ook nette gear ..
mn styx kwam daarvan daan ...en niks miss mee schuifje vies ..en ik verkoop in ok stat ietsje meer
tsja doeje eraan

Prijzen gaan nu eenmaal omhoog en Kozz moet ook een boterham verdienen.
Uit eindelijk zal de winst voor hem ook niet super hoog zijn met al dat gereis heel de dag.
En dingen repareren etc.

kijk kozz doer wat voor onderhoudt rel;ationele / zakelijke betrekkingen
stopter tyd in ,..ook niet ronbelangrijk te noemen
maargoed
dat iedere thuis _ dealer _ ook meteen dat as richtprice aanneemt
bullshxt
:halleluja

Het ging om Richard toch, niet Kozz? Net een PG-300 van hem gekocht, prijs is normaal, en staat hoort te zijn "als nieuw". Even afwachten tot ik hem binnen heb, maar volgens mij is er allemaal niets mis mee en zijn het gewoon mooie spullen voor een menselijke prijs. Praat is voor ouwe wijven, de spullen voor de eerlijke koper.

Vintage

Vintage

Hier een belgisch sfer
en ik zie dat het weer over woekerwinsten gaat op vintage.
Het feit is als ik centjes heb en ik wil iets zeer graag is Kozz de man.
Wat ik wil zoekt hij voor me op en meestal in de toestand dat ik het wil en voor de prijs dat ik wil.
Ik heb al veel bij Kozz gekocht en alles altijd tip top.
En nog snel ook.
Je kan natuurlijk jaren zitten wachten op het perfecte koopje maar daar heb ik geen zin in.
Cheers
Stefan:verkoght:

Back