• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Acces Virus A + Jomox M-base 01 [TE RUIL]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Absynth

Born 2 chill!
Bij deze zet ik mijn Virus A weer te ruil, ik ben weer eens toe aan wat verandering. Hij is uiteraard in mint conditie, er zaten alleen geen houten zijkantjes meer op, dus deze heb ik zelf gemaakt met maranti hout, en heb ze afgewerkt met blanke lak, om ze een ouwerwetse vintage look te geven, de boutjes zitten door het hout heen, met aan de buitenkant de moertjes, ziet er lekker ouderwets uit :)

- De richtprijs is: 350 euro.

De jomox M-base is ook in MINT conditie, met manual en doos.
Het is een lekker kickbakkie en niet al te groot, goed voor 909 achtige analoge bassdrums.

- De richtprijs is: 150 euro.

Ik ben alleen niet geintresseerd in het verkopen van deze apparaten, ik wil enkel en alleen RUILEN...

Mijn interesses gaan uit naar:

-Nord rack 1 of 2
-Roland JP-8080
-Novation Drumstation
-Novation SuperBasstation
-Waldorf Blofeld
-DSI MoPhO
-Roland TR-606

En nog veel meer!

Kom met een leuke deal, en we komen er vast wel uit, mijn voorkeuren gaan uit naar veelzijdige synths het liefst in module vorm...dus geen toetsen, want heb er de ruimte helaas niet voor.

Attachments

• virus 052.jpg
    virus 052.jpg
    119,5 KB · Bekeken: 113
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back