synamp defect

sunny pedaal

ALL (Anna Loog Lid)
heb een synamp, mixer/versterker van moog tekoopgezet ( op marktplaatsforum, voor al diegene die dat nog niet gezien hadden)
probleem is dat hij defect is , enkele eindtransistoren kapot, de rest , vztb nog goed.
vroeg me af of het laten maken van zoiets erg moeilijk/kostbaar is.

welke eindtorren zitten erin?
post anders even het schema, dan kan ik even kijken.
ik heb heel veel eindversterkers gerepareerd, dus in principe zou het moeten lukken .
( is wel een kutwerk, maar dat had je al door)
groeten,
jeroen

Ik heb ook wel es een jaar loos zitten wachten, meerdere berichten die ie zo klaar zou zijn etc, (vaak meermalen moeten mailen)na meer dan 1 jaar was ik het zat, terug laten komen..en bij een andere reperateur was ie zo klaar....en die heeft zelfs nog wat zitten tweaken aan het design van een midi-mod zelfs....daar ben ik zeer tevree over.

Als je geen tijd hebt voor repairs of er geen zin in hebt zeg dat dan gewoon, ik baalde er goed van iig...meer dan een jaar man komop...wat een sneue bedoeling, vooral die loze beloftes trek ik erg slecht...kan altijd iets tussenkomen oid, maar wees wel eerlijk naar je klanten.

Ik zou een andere reperateur zoeken oid, zo te horen valt ie wel te fixen, ding ziet er best vet uit..

EDIT dit is niet bedoeld naar J.Baars oid, ik ken de beste man nieteens volgens mij, voordat de post verkeerd gelezen wordt

Laatst gewijzigd:
Met J.Baars is niks mis hoor. :)

Ik ken een paar mensen die erg goed én gepassioneerd zijn in het herstellen van (eind)versterkers. Eentje ervan is nog synthspeler ook, maar hij heeft het erg druk. Zij kunnen dat ding wel een hele revisie voor je geven veronderstel ik. Kost wat, maar het wordt met zeer goede componenten (geen rommelelcootjes ofzo) gedaan, en dan is hij weer als nieuw en kan hij er weer heel lang tegen. J.Baars zal het vast even goed doen als die personen, dus mogelijkheden genoeg tot een goede herstelling lijkt me.

Met J.Baars is niks mis hoor. :)

Ik ken een paar mensen die erg goed én gepassioneerd zijn in het herstellen van (eind)versterkers. Eentje ervan is nog synthspeler ook, maar hij heeft het erg druk. Zij kunnen dat ding wel een hele revisie voor je geven veronderstel ik. Kost wat, maar het wordt met zeer goede componenten (geen rommelelcootjes ofzo) gedaan, en dan is hij weer als nieuw en kan hij er weer heel lang tegen. J.Baars zal het vast even goed doen als die personen, dus mogelijkheden genoeg tot een goede herstelling lijkt me.

dank je, bevalt de formant?

over de synamp, .........
ik heb de foto's even goed bekeken, en het lijkt mij een redelijk standaard amerikaanse jaran 70 / 80 amp, onderdelen zogezegd bij de melkboer om de hoek.
dus dat hoeft ( uitzonderingen daargelaten) geen jaar te duren.
ik zou mijn 100,- terug gaan halen, is zowiezo een belachelijk bedrag voor " onderzoekkosten ( die reken ik ( met uitzonderingen ) bijna nooit, is niet nodig namelijk.
iedere zichzelf respecterende reparateur kan zoiets repareren.
dus ik zou er nog even mee op pad gaan, het is de moeite waard.
groeten,
jeroen

de reperateur staat erom bekend dat hij dit soort fratsen uithaalt.
heeft nog stapels apperatuur liggen van mensen, soms al jaaren, die hij "nog aan het repareren is"" . ben al lang blij dat ik hem terug heb.
wil er geen moeite meer voor doen, heb inmiddels 'n bekende , geinteresseerde. zal dus mogelijk nog vervolg krijgen .
was inderdaad een goed product , mag ook wel, nieuw kostte die , zonder speakers minimaal zo''n 6000$ en dat ruim 25jaar geleden. is gebouwd als een tank en klinkt ook krachtig. ( nu even niet)

haha sunny dan weet ik gelijk wie je bedoeld, dat is dezelfde idd....

jammer dat je geen blacklist mag maken op SF..

nou ik hoop voor je dat je die SynAmp kan laten maken, en anders aan die bekende overdoen idd, die weet er ook wel raad mee :)

Back