rx5 wegvallen samples

horny rabbit

Stamgast
hallo,

ik was vanochtend met m'n rx5 aan het spelen en ineens stopte die en gaven alle leds bovenop licht. ik heb hem uitgezet en weer aan, het zelfde, dit herhaalde ik toen ging ie aan maar nu speelt ie sommige samples half of helemaal niet meer.
nu vroeg ik mij af of het misschien aan interne batterijen kan liggen?
heeft ie deze uberhaupt en klopt deze veronderstelling.

de rx5 houd ook niet meer zijn ritme vast. vertraagt versnelt. en als een midi klok hem aanstuurt reageert ie ook niet.
heeft iemand hier alles eens prblemen mee gehad?
ik zou hem graag weer aan de praat hebben.

Laatst gewijzigd:
Al een andere 12V adapter geprobeerd? De interne batterij is alleen voor het geheugen (patterns, song, en edits)

hallo,

ik was vanochtend met m'n rx5 aan het spelen en ineens stopte die en gaven alle leds bovenop licht. ik heb hem uitgezet en weer aan, het zelfde, dit herhaalde ik toen ging ie aan maar nu speelt ie sommige samples half of helemaal niet meer.
nu vroeg ik mij af of het misschien aan interne batterijen kan liggen?
heeft ie deze uberhaupt en klopt deze veronderstelling.

de rx5 houd ook niet meer zijn ritme vast. vertraagt versnelt. en als een midi klok hem aanstuurt reageert ie ook niet.
heeft iemand hier alles eens prblemen mee gehad?
ik zou hem graag weer aan de praat hebben.

lijkt mij ook dat de rx5 geen total drum losses heeft asde backup battery leeg is
as iedere drumachine dat zou hebben zouden er vele leeg zijn
vreemd idd stabiel voeding erop
dacht dat er 12 volt op ging [was ter een org adapter by ?]
genoeg mili ampere ?

zo liggen der hier ook 2 drumachines met empty o.s. // andere problemen

emu drumulator al fixed

ah ik zal eens een andere adapter proberen. het is niet de originele. 't is zo'n multi ding.
had ik volgens mij van je d'r bij gekregen ron.
die emu nog niet gefikst. zit nogal krap bij kas. heb wel al contact gehad met neuromancer. die kan wel die eprom branden. was alleen verhuisd.
ik heb de rx5 opengehaald en zag dat die socket voor de adapter ingang gescheurd was. heb deze met speciale twee componenenten plastic gefikst dus ff die adapter zelf shecken nu. thxs

hmm andere adapter geprobeerd. met minder mili ampere maar zelfde problemen,
de samples vallen niet helemaal weg maar de snare geeft een maffe klik.
zou het een aansturings probleem zijn. is er een mogelijkheid zo'n ding de her programeren? hmmm shitsen. ik haat kappote apratuur

Back