michielhemmer
Stamgast
Op 1 of andere manier is vanmiddag mijn M-audio midisport 2*2 uit mijn midi lijst verdwenen dus bedacht ik maar om hem opnieuw te instaleren.
ik start eerst het .exe bestandje op (zonder de midisport aan te sluiten) en dan sluit ik hem aan en vind hij hem ook gelijk.
dan wil hij de software instaleren en geeft hij aan dat het windows logo blablabla dan moet je op doorgaan klikken en hij probeerd dan de software te vinden maar dat lukt niet?
hij geeft dan de melding dat de nieuwe hardware niet goed is geinstalleerd en nou ben ik al 4uur aan het prutsen maar ik kom er niet uit??
is er iemand die mij kan helpen?
ik start eerst het .exe bestandje op (zonder de midisport aan te sluiten) en dan sluit ik hem aan en vind hij hem ook gelijk.
dan wil hij de software instaleren en geeft hij aan dat het windows logo blablabla dan moet je op doorgaan klikken en hij probeerd dan de software te vinden maar dat lukt niet?
hij geeft dan de melding dat de nieuwe hardware niet goed is geinstalleerd en nou ben ik al 4uur aan het prutsen maar ik kom er niet uit??
is er iemand die mij kan helpen?

.......(heb echt serieus 100keer geprobeerd het voor mekaar te krijgen maar niks lukt terwijl ik hem voorheen natuurlijk heel makkelijk kon instaleren) ik heb hem al zeker 3 jaar en al vaker opnieuw geinstalleerd.
en dan krijg ik de volgende melding: