Boulderdash - Sleurhut

Nou, behalve dat de titel doet vermoeden dat de track in de kut thread thuishoort, klink het best gaaf hoor! :mega:

hij is bizar, zo bizar, dat ik er niets nuttigs over zeggen kan.

Nou, behalve dat de titel doet vermoeden dat de track in de kut thread thuishoort
doet me denken aan die actie van trigg, die had ooit een track in de kutthread gedumped maar had hem hetzelfde uur nog snel teruggetrokken, dat nummer was dus "De Trackpolitie"... :dubbel:

kiep de kut alaaf!

de track heet gewoon sleurhut, verder niks
als je m luistert weet je waarom toch hehe

vandaar ook dat ik hem daar niet gepost heb
en fuck nu maar weer lekker op met de cunt draad shizzlarij :D

begint lekker cranky,maar ik vind ém op 1 of andere manier tussen 2 gedachtes in hangen...OF meer barbiebietselectrohouse OF meer FUNK......

Iig nog meer gitaren...

Wel lekkere sounds heur...

mja meer barbiebeats werd satan en meer funk voelt juist als een idee erbij
dit is t een beetje qua opzet wel, evt mixdingetjes nog over een tijdje

zeker weer met software gemaakt :frons:

wat andere sounds kiezen, een funk quantitize groove template eroverheen, wat drumloops, beetje ander arrangementje, en dan kan dit best nog wel iets worden.

en inderdaad, misschien wat meer hardware gebruiken voor de sound :)

Vooropgesteld dat het misschien onmogelijk is maar: ik vind de opzet niet zo, maar de uitwerking wel :D.

Het klinkt dikke prima vind ik, maar naar mijn smaak zit er weinig memorabels in het totaalplaatje.

Sommigen noemen het hinken op twee gedachten, ikzelf vind het 'kit_' gehalte iets te laag.

YMMV / IMHO / ROFL enzo :Z

ja leuke track met een heeeeeeele hoop ingredienten..

het doet me daarom een beetje denken alsof je tegelijkertijd een appeltaart, een tulband, een kersenvlaai en een vruchtencake probeert te bakken terwijl je maar 1 oven hebt...

Het klinkt niet als een nummer die je lang bij zal blijven, maar wel oke om ergens in een mix te verwerken imo maargoed, ik heb op de laptop geluisterd dus meer kan ik er niet over kwijt

Back