• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

studio-meubel, ook in delen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Overzichtsfoto's van het meubel:

Foto's onderkant meubel, er zitten handige haken om de kabels door te geleiden:

Ik verlaag de prijs naar 2000 euro. Dat is de helft van de nieuwprijs voor een meubel dat nog als nieuw is. Het meubel is dit bedrag dubbel en dwars waard. De kwaliteit (vooral van het werkblad) is echt hoog.

Het is trouwens ook mogelijk om alleen maar bepaalde delen van het meubel te kopen. Zo bestaat het meubel uit:

- onderbouw (3x los 19" rack)
- bovenbouw (rechterkant/linkerkant/middenplank)
- bureaublad

Dit kan handig zijn voor iemand die bijvoorbeeld een meubel in een ander vorm wil, of het meubel kleiner wil. Er zijn mogelijkheden zat, neem bij interesse maar gewoon contact op.

Prijzen:

Hele meubel: 1750 euro

Bureablad: 800 euro
19" rack per stuk: 150 euro (dit zijn de racks onder het meubel)
Bovenbouw: 500 euro (dit is alles dat zich op het bureaublad bevind)

Inruil is trouwens mogelijk, maar ik ben alleen op zoek naar 1 van de volgende synths van Waldorf:

- Q rack
- Micro Q rack/keyboard
- Blofeld (hier heb ik eigenlijk het minst interesse in, eigenlijk alleen maar als de prijs ECHT heel goed is, anders prefereer ik de Q of Micro Q.

1500 euro!!! Of inruil tegen waldorf spul (zie een paar posts naar boven) met bijbetaling.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back