• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

leuk spul!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

nomore

Lintage Vid
Waldorf MicroQ 200
Leuke bak, kan nog steeds geen vsti tegenop, goed te editten vanaf de frontpanel. Ik heb altijd een editor gebruikt waardoor de knoppen nog goed zijn.

Waldorf Pulse 250
Voor de vette BASSen, inclusief rekon editor (knoppen zijn dus ook onaangetast gebleven)

Focusrite Compounder 325
Ik heb al een mixmaster en een penta dus deze kan eruit. Perfect om VSTs wat op te dikken. Engelse stekker, verloopstukje krijg je erbij.

Hohner HS/2E (Casio vz-10m) 125
DE FM synth, super te editten met sounddiver/midiquest. Voor als je het echt leuk vind om synths te programmeren. zie o.a.:
http://www.synthmania.com/vz-10m.htm

Cutec MX1200 50
Vintage mixer 12 inputs, 1xaux!, 2xphono input. Inclusief flightcase. Ik kan me zo voorstellen dat hij met zijn houten zijkanten errug mooi naast een 808 oid staat. Moet wel worden schoongemaakt.

Dave Smith Mono Evolver Keyboard 900
Ex-leo, altijd in de studio gestaan, geen krasje te bekennen. Ik wil hier eigenlijk helemaal niet vanaf, maar door ruimtegebrek staat deze op een wat onbereikbare plek. Het liefst wil ik deze ruilen tegen een Desktop evolver en een mc-202.

Oberheim Matrix 1000 250
Ik heb er zelf 275 voor betaald en dat is deze superbak vind ik ook wel waard.

Novation Remote Zero SL 200
Het liefst ruilen tegen een Remote keys of compact.

Ruilmateriaal, ik sta in principe altijd open voor leuk spul. Alleen zit ik met chronisch ruimtegebrek waardoor keys eigenlijk per definitie afvallen.
Wat ik in ieder geval zoek: desktop evolver, mc-202, echocord (geen mini), dj-mixertje, fieldrecorder, SL remote keys (of compact).

Foto's volgen.

bump

Er is interesse voor de MEK, Cutec en hohner.

Er komt nog iets in de verkoop:
Ibanez UE-405 250
Inclusief footswitch! Lekkere delay en chorus (verder dus ook compressor / par. eq).

zie o.a.: http://reviews.harmony-central.com/reviews/Effects/product/Ibanez/UE+405/10/1

Verder dus nog steeds geinteresseerd in mc-202, dynacord effecten, fieldrecorder (liefst zoom h2) en een dj-mixertje (simpel 2kanaals switchable phono/line will do).

prijsverlaging

prijsverlaging

Waldorf MicroQ 190

Waldorf Pulse 230

Focusrite Compounder 300

Hohner HS/2E (Casio vz-10m) 100

Cutec MX1200 40

Dave Smith Mono Evolver Keyboard 850

Oberheim Matrix 1000 220

Ibanez UE-405 230

Novation Remote Zero SL 200
keyboardje gevonden, deze hou ik

Nog te koop

Waldorf Pulse 230

Focusrite Compounder 300

Cutec MX1200 35

Dave Smith Mono Evolver Keyboard 850

Oberheim Matrix 1000 220

Ibanez UE-405 230

MEK hoeft niet per definitie meer geruild te worden

Er komt bij:

TR-606 275
Geen originele adapter, maar universele. Inclusief origineel beschermdoosje

Machinedrum UW MK1 900
Aangezien ik het samplen toch in de computer blijf doen is de UW overbodig. Eventueel ruil tegen niet UW MD.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back