Aan de ene kant vind ik het inderdaad een interessante combinatie plaatje+audio, dit zou het heel goed doen in bijvoorbeeld zo'n installatie-tentoonstelling in een kunstgalerie! (Het enige waarvoor je mij naar een museum krijgt, tot wanhoop van mijn wederhelft!

) Plaatje op zo'n hele grote lichtbak tegen een muur, zooitje kernramp-reminiscent attributen en parafernalia ervoor (linkerschoen, lekke voetbal, lege oildrum met zo'n Pas Op Radioactief Afval symbool erop, half vergane USSR banier, stuff like that, en dan deze muziek non stop gelooped uit onzichtbare speakers.
Aan de andere kant kan ik er zo als losse audio track toch weer net niet genoeg gevoel bij krijgen om 'm aandachtig helemaal af te luisteren en er allemaal dingen bij te bedenken... Misschien blow ik tegenwoordig te weinig!
Aan de derde kant zou dit voor mij weer zeer goede meditatiemuziek zijn - ik heb mezelf net gedwongen om de laatste vijf minuten te luisteren met mijn ogen dicht, zo ontspannen mogelijk, en elke sturing die ik mijn gedachte voelde nemen proberen los te laten. Ik moet zeggen, die vijf minuten gingen echt véél sneller voorbij dan ik had gedacht. Ik was wat aan het mijmeren en al die mijmeringen af aan het schieten, toen een tijdje niets, en plop toen was het afgelopen! Weird... En ik mediteer helemaal nooit!
Niets voor mij deze muziek, maar toch echt iets voor mij dus. Duaal he? Tnx voor de eye opener.