Loungetrack

v.i.n.n.y

lorivo
Kalm aan zeg... niet gelijk gaan lopen zeuren om aandacht, dan krijg je het zeker niet, geven mensen even de tijd om er naar te luisteren ipv na 3 uur al gelijk af te vragen waar de reacties blijven.

Anyway, heb geluisterd naar je track, maar ik vind 'm maar matig. Op zich een goed intro, de vocals geven een lekkere sfeer (mijn frans is slecht genoeg om er de handleiding niet in terug te horen), maar ik vind de track wel erg minimaal. Er gebeurd in de eerste minuten erg weinig; ik verwacht een opbouw naar een lekkere loungy groove met een mooie bassline, maar wat er uiteindelijk na een (niet erg functionele) break te horen is valt tegen, de track gaat snel vervelen. De sounds die je gebruikt zijn overigens wel goeie ingrediƫnten voor een loungetrack, dus misschien kun je er een veel levendigere track mee maken. Kies dan wel een andere bass sound.

Kijk dat is nou feedback! Niet erg positief in dit geval maar ik ben het wel met je eens. Kritisch.
Dit nummer heb ik ongeveer 6 mnd geleden gemaakt met vooral de mc909.
Sevent1 staat ook op mijn site. Dat is de meest recente en dat vind ikzelf een hele goede.

Ja sorrie dat ik snel 'zeurde'. Ben nogal verslaafd aan t SF de laatste tijd.
En als je bij moeders op visite bent en de pc staat aan.... :luv:
Terwijl is dit schrijf luister ik je site. Klinkt lekker! Lekker drumwerk en niet te lief. Beetje funky. Dit luister ik smorgens in de bus naar mijn werk. Om lekker bij weg te spacen.

Kijk dat is nou feedback! Niet erg positief in dit geval maar ik ben het wel met je eens. Kritisch.
Dit nummer heb ik ongeveer 6 mnd geleden gemaakt met vooral de mc909.
Sevent1 staat ook op mijn site. Dat is de meest recente en dat vind ikzelf een hele goede.

Ja sorrie dat ik snel 'zeurde'. Ben nogal verslaafd aan t SF de laatste tijd.
En als je bij moeders op visite bent en de pc staat aan.... :luv:
Terwijl is dit schrijf luister ik je site. Klinkt lekker! Lekker drumwerk en niet te lief. Beetje funky. Dit luister ik smorgens in de bus naar mijn werk. Om lekker bij weg te spacen.

Thnx voor de compliments, en ik ben blij dat je iets met het commentaar kunt. Ik zal ook naar je andere nummer luisteren.

Back