Levering Novation KS rack

Ik had 'm z'n nek omgedraaid en hij kon wat mij betreft de POT op :D

Veeel te lang, dit kan absoluut niet zo....

gr. Mario

Origineel geplaatst door Roel_en_Sam
Misschien wel goed dat het zo lang duurt want inmiddels is de KS-Rack alweer afgeprijst van € 910,00 voor € 785,00 bij bv Peter Verspuy (ook bij andere winkels) dus nu ga ik echt niet meer die € 925 euro die hij er voor vraagt betalen!
(misschien heeft ie wel de korting afgewacht om hem toch voor duur te verkopen)

Met alle respect. Ik zou nu meteen m'n geld terugvragen. Kan je nagaan hoelang je hem kwijt bent als hij straks kapot blijkt te zijn. Wees dus verstandig en koop hem ergens anders. Triest overigens dat ik vandaag de dag nogsteeds beter geholpen wordt door Duitse winkeliers als Nederlandse. Afhandelen van email gaat sneller en ze bellen sneller terug als er iets is.

Het begint er wel erg op te lijken ja...
Ik heb hem vandaag opgebeld en zegt ie dat ie nu pas een faxje gaat versturen en dat ie er binnen een paar dagen is maar het kan ook langer duren! Dat zei ie 3 weken geleden ook al!! :( :(

Jij hebt wel veel geduld zeg! Zo lang kan ik *echt* niet wachten, ik zou ze helemaal gek gebeld hebben, om het uur bellen ofzo. Geld terug, enige optie ja.

Ik moet even vermelden dat het niet aan de winkelier ligt en dat ik er spijt van heb dat ik de naam van de winkel in de eerste post genoemd heb.
Omdat het zolang duurt (het apparaat is ergens blijven steken) mag ik nu een andere synth lenen totdat ie binnen is...*D

Roel

Ik moet even vermelden dat het niet aan de winkelier ligt en dat ik er spijt van heb dat ik de naam van de winkel in de eerste post genoemd heb.
Omdat het zolang duurt (het apparaat is ergens blijven steken) mag ik nu een andere synth lenen totdat ie binnen is...*D

Roel

Sorry hoor, dat zegt elke winkelier. En een beetje winkelier had je zonder moren je geld teruggegeven als je ook maar een keer erom had gevraagd. Dat is niet meer dan redelijk als je je suf zit te wachten. Die synth van jou is al antiek voor je hem hebt. Je had gewoon niet over jezelf heen moeten laten lopen. Mijn mening.

Als ik mijn geld terug vraag krijg ik maar €60,- van de €100 (verzendkosten gezeik)
Ik heb nou een korg ms2000R geleend

Groeten

Roel (niet sam)

13 februari je eerste post over VERHAGEN IN TILBURG. Ze hadden hem niet, anderen blijkbaar wel. Nu 25 maart hebben ze hem nog niet. Dat is gewoon onmogelijk. En dan nog een verzendverhaal durven opnoemen. Wat is die VERHAGEN voor een bedrijf. Dit kan ik onmogelijk serieus nemen.

Ik had echt nooit die MS2000R mee naar huis genomen. Ik zou al gewoon m'n geld terugvragen. Maar ja, dat was jouw beslissing. Overigens als ik iets in een winkel niet vertrouw mail ik de fabrikant gewoon. Wel een net mailtje uiteraard waar het probleem in beschreven staat en de naam van de winkelier. Ik heb zo eerder een sneeuwbal aan het rollen gebracht waar gemaakte fouten aan de kant van de winkelier naar boven werd gebracht.

Ik wil bedrijven niet zwart maken, maar dat wil niet zeggen dat ik over me heen laat lopen. Stel dat bleek dat VERHAGEN in Tilburg die synth gewoon was vergeten te bestellen... Of dat ze hem helemaal nog niet hadden besteld... Damn, had hem voor een mooi prijsje in Dtsl besteld en je was al lang en breed aan het freaken...

Hoop voor je dat deze ervaring een wijze les voor je is geweest.

Re: Hou die ms2000R gewoon

Re: Hou die ms2000R gewoon

Origineel geplaatst door ><i
die is wel ongeveer 100 euro waard..

en koop die ks-rack ergens anders

Inderdaad, gewoon dreigen dat je die MS2k houdt.. snel geld of ze zien 'm niet meer terug, of heb je soms ergens moeten krabbelen? Het is dat je m'n broertje niet bent, anders had ik wel ff voor je gebeld.. altijd leuk. :duivels:

wat ook goed werkt:

wat ook goed werkt:

Op een drukke koopavond de winkel in gaan en enorm luid stennis maken en vertellen wat er gebeurd is aan een nietsvermoedende verkoper. ;)

Ik neem aan dat het een winkel is waar je het apparaat hebt gekocht. Waarom moet je dan verzendkosten betalen.

Je hoeft zoiezo nooit een aanbetaling te doen als jij dat niet wilt (wettelijk).

Ik zou gewoon naar die winkelier gaan en duidelijk overleggen dat je van de deal afwilt, wat altijd kan.
Volgens mij is de winkelier hier gewoon in gebreke gebleven en hoef je niet te betalen.... en anders dreig je gewoon dat je die MSr houdt.

Nou, als dit waar is, dan kun je er vast van op aan dat ik iedereen in mijn vriendenkring zal afraden om bij Verhagen in Tilburg te kopen. Hou me dus blijvend op de hoogte...

beetje off topic maar ik ben aan 't overwegen dit ding aan te schaffen, het wordt tijd voor iets nieuws naast de xp-80 (wooohooo) en de KS rack lijkt me erg vet als niet al te dure racksynth... of heeft iemand een betere suggestie als 2e synth naast m'n xp-80?

Nu weet je het wel hè;

N O O I T moet je een voorschot geven, op niks, niet op een auto, niet op een huis, op niks. Ik doe dat super zelden, maar liever NOOIT. Ik wimpel dat gewoonlijk af met een simpele smoes en spreek over waar het echt om draaid, "wanneer hebben we een deal" " wanneer komt dat spullement binnen?".

Serieuze pipo-shop, amai, ik zou de fabrikant achter hun :kont: al lang eens gemailed hebben waarom dat verdomme zo lang duurt. Soms vallen er dan verassende redenen uit de lucht, waarom deze deal zo moet verlopen.

foei!:(

Ik heb zo ook wel eens een Update voor Reason naar Reason 2 besteld...

"nee hij is nog niet binnen, zal er over een week of 2 wel zijn"

Drie weken later ging ik langs... was de zaak failliet...

Eindelijk!

Eindelijk!

Ik heb hem!
Heerlijk apparaatje!:D :biertje: :P
Wel een klein beetje teveel betaalt (:stupid) maar ik wilde van het gezeik af zijn

PS: het smoesje (of waarheid weet je niet maar ja) was dat ie kwijt is en dat ie gebelt heeft naar de fabriek dat dat hun probleem is en toen heeft ie een nieuwe besteld (op de doos staat besteldatum 21-3). Maar ja ik ben blij dat ik hem nu eindelijk heb!

Groeten

Roel

Laatst gewijzigd:
Back