Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Roel_en_Sam
Misschien wel goed dat het zo lang duurt want inmiddels is de KS-Rack alweer afgeprijst van € 910,00 voor € 785,00 bij bv Peter Verspuy (ook bij andere winkels) dus nu ga ik echt niet meer die € 925 euro die hij er voor vraagt betalen!
(misschien heeft ie wel de korting afgewacht om hem toch voor duur te verkopen)
Het begint er wel erg op te lijken ja...
Ik heb hem vandaag opgebeld en zegt ie dat ie nu pas een faxje gaat versturen en dat ie er binnen een paar dagen is maar het kan ook langer duren! Dat zei ie 3 weken geleden ook al!!![]()
![]()

Omdat het zolang duurt (het apparaat is ergens blijven steken) mag ik nu een andere synth lenen totdat ie binnen is...
Roel
Ik moet even vermelden dat het niet aan de winkelier ligt en dat ik er spijt van heb dat ik de naam van de winkel in de eerste post genoemd heb.
Omdat het zolang duurt (het apparaat is ergens blijven steken) mag ik nu een andere synth lenen totdat ie binnen is...
Roel
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
...Triest overigens dat ik vandaag de dag nogsteeds beter geholpen wordt door Duitse winkeliers als Nederlandse. Afhandelen van email gaat sneller en ze bellen sneller terug als er iets is.

Origineel geplaatst door ><i
die is wel ongeveer 100 euro waard..
en koop die ks-rack ergens anders

al lang eens gemailed hebben waarom dat verdomme zo lang duurt. Soms vallen er dan verassende redenen uit de lucht, waarom deze deal zo moet verlopen.
) maar ik wilde van het gezeik af zijn