Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wat een verschrikkelijk getroll van die Bass. Iemand nog een high-pass filter nodig?

Je heb gelijk bas, maar je vergeet dat je mensen ook in hun waarde moet laten! Ik snap die drones ook niet allemaal even goed, sterker nog van de meeste snap ik geen reet! In die zin vond ik je post erg grappig....maar het erop uit zijn om mensen te kwetsen kan simpel weg gewoon niet! Ik ben benieuwd wat de moderators over deze thread te zeggen hebben.als iemand zijn persoonlijk mening (positief of negatief) hier niet mag zeggen en alles maar goed moet vinden is dat beetje ondemocratisch vind je niet?
maar het erop uit zijn om mensen te kwetsen kan simpel weg gewoon niet!
komen niet zomaar uit de lucht vallen. Imo mag jij je dat aan trekken. Ik heb niets tegen jouw bass maar je moet wel inzien dat mensen verschillend zijn en op een andere manier hun ding doen.Nee Bass heeft niks met een mening te maken
JE BEN EEN GEWOON EEN NARE TROL!
Zonder m'n mening er al te veel over te geven, maarre...
Ik heb ook meerdere malen gezegd dat drones niet echt mijn ding zijn en dat ik 't hier en daar wat langdradig vind, maar stel dat ik er nu ook eens een ga maken en hier bij 'tracks' plaats..word ik dan ook gevierendeeld en/of vervloekt, op de brandstapel gegooid, daarna opgehangen om vervolgens levenslang achter de tralies gezet te worden?
Of is dit meer iets persoonlijks tegen Bass?

Zonder m'n mening er al te veel over te geven, maarre...
Ik heb ook meerdere malen gezegd dat drones niet echt mijn ding zijn en dat ik 't hier en daar wat langdradig vind, maar stel dat ik er nu ook eens een ga maken en hier bij 'tracks' plaats..word ik dan ook gevierendeeld en/of vervloekt, op de brandstapel gegooid, daarna opgehangen om vervolgens levenslang achter de tralies gezet te worden?
Of is dit meer iets persoonlijks tegen Bass?