{Analoge drone} Shunt

ik ben voor vrijheid van meningsuiting maar ik ga geen mensen uitschelden wat sommigen hier wel doen

Goedzo, nou nog stoppen met trollen en dan ben je helemaal goed bezig. :P

wat is trollen dan ?
is dat iemand die geen meeloper is? :confused:

wat is trollen dan ?
is dat iemand die geen meeloper is? :confused:

Ik trap daar niet in Bass. :dubbel: :doei:

Maar ontopic; je 'drone' doet me denken aan een rochelende trol.

Nou de moderators laten het natuurlijk gewoon gaan.
Zowiezo worden de tracks gemoderated door 2 mods die nauwlijks nog actief zijn.

Dus als je wilt zeiken kun je dat het beste in deze categorie doen :)

Bass, geef nou gewoon toe...je bent dwars, puberaal, recalcitrant.
(ik ken je lang genoeg om dit te weten)

zit je soms teveel op fokfurom, of geenstijl ???

ik snap ECHT niet, dat je altijd mono loopt af te zeiken, terwijl je tegenwoordig best into drones en soundscapes en noise bent.

je doet het er dus om, en daarna ontken je het...dat is wel een bietje flauw.

wat zou de Smack nu zeggen??? ....... : )

een beetje zeiken en stoken af en toe is best leuk,
maar uiteindlijk zou het hier over synths synths synths enne..synths moeten gaan.

hahaha

misschien moet er toch eens een subforum komen, voor ieder zijn afzeikbuien enzo.
dat houd die discussies wat meer on topic.
dan kan smack ook weer terug : )

synthaudiotisme.eu

Bass, geef nou gewoon toe...je bent dwars, puberaal, recalcitrant.
(ik ken je lang genoeg om dit te weten)

zit je soms teveel op fokfurom, of geenstijl ???

ik snap ECHT niet, dat je altijd mono loopt af te zeiken, terwijl je tegenwoordig best into drones en soundscapes en noise bent.

je doet het er dus om, en daarna ontken je het...dat is wel een bietje flauw.

wat zou de Smack nu zeggen??? ....... : )

een beetje zeiken en stoken af en toe is best leuk,
maar uiteindlijk zou het hier over synths synths synths enne..synths moeten gaan.

niet zo editten joh hahaha

ik zeik niemand af, ik geef mn mening over wat ik hoor hahah

en nee ik zit niet op andere fora, ja moest na jou edit ook weer editten ;-)

time to sleep, en voor Bergen helemaal, die zit me een partij te gapen...

Wat een pure bullshit thread is dit geworden zeg......Bass grow up......

Ik heb meer het idee dat het een soort van jaloersheid is tov van Mono.....hem lukt het tenminste wel om een "spannende" gelaagde drone te maken tov van jouw radio ruis.....:bekdicht:
:stupid

:gaap::Z:z:z:z:z

ach kom op bass, in elke draad van mono sta je te zeuren dat het niks is.
is niet zo vreemd dat je nu ook ongezouten repliek krijgt....

dat schelden is idd niet netjes en niet nodig, maar ik zag hier en daar nog een smilie...
dus til daar niet te zwaar aan.

heeft imo ook niks met de kwaliteit van je gear nodig, ik zie in de daily noodle draad bv ook gewone of digi synths voorbij komen.....mss lijkt dat zo door mono's zeer hoge
kwaliteits eisen.

ontopic, je drone vond ik niet super maar ga door als je je vermaakt, indien dat zo is is alles geoorloofd

Op zich vind ik het een bruikbaar geluid om in een nummer te gebruiken, niet als nummer op zich(saai). Maar ik heb gister een dubbel CD van de NVVS die tinnitus: geen gehoor heet binnengekregen(3euro) en daar staan ook zulke "drones" op. En dat zijn 150 voorbeelden van wat iemand met tinnitus hoort. Ik heb die CD ook besteld om loops mee te maken.

Nou er mag idd nog aan gewerkt worden,
Maar ik vond het zeker wel een interessant geluidje :okdan:
helaas weinig sonisch spektakel, maar nu de hamvraag:
Waarmee is het eigenlijk gemaakt.

Ik heb echt geen zin om alles door te lezen hoe 10 man
je tergelijk afvallen.

..
wat zou de Smack nu zeggen??? ......

Het enige verschil is dat Smackie het later niet ontkent, voor de rest is 't gewoon ook een gehypte troll.

Boeit me niet, maar om Smackie nou iedere keer als 'heilig' en o zo onbegrepen martelaar te verklaren... kom op zeg... :gaap:

Edit: Ooops... ik bedoel natuurlijk: "Ik vind....". Straks wordt ik nog aangeklaagd voor smaad....

Laatst gewijzigd:
Redelijk saai dit

Mag ik weten waarom je in de titel uitdrukkelijk ‘analoog’ zet ?

Ik hoor hier namelijk niks dat niet met eender welke synth die noise als oscillator heeft , analoog of digitaal kan gemaakt worden (maw met elke synth kan je dit maken denk ik)

of zet in Ableton het 'vinyl' effect in een lege track, automatiseer één knop over een tijdspanne van 3 minuten en je hebt iets dat al veel spannender is dan dit.
Ik zou graag weten wat het 'analoog' aan extra geeft aan jouw stuk, wellicht mis ik iets. Meestal hoor ik in een noodle toch ook wel een soort van evolutie in de klank, dat mis ik hier ook wel wat

Back