Subboombass

trillian komt er ook bijna aan eh.. die zal hopelijk ook arp en seq hebben..
toch maar even kat uit de boom kijken dan :-)

trillian komt er ook bijna aan eh.. die zal hopelijk ook arp en seq hebben..
toch maar even kat uit de boom kijken dan :-)

gaat geloof ik 2.5 keer de prijs van de Subboom kosten, zal zeker goed zijn maar voor die 99 Euro wilde ik dit niet missen

ja daar ben ik ook wel benieuwd naar, het lijkt me meer iets voor Hiphop beats? al hoewel house ook zware bass kan hebben tuulijk...

ja daar ben ik ook wel benieuwd naar, het lijkt me meer iets voor Hiphop beats? al hoewel house ook zware bass kan hebben tuulijk...

Wat ik hoor wel, ik maak zelf ambient en trad EM en kan hem perfect inzetten, veel klanten zijn omnivoren (maken van Skihut to nederlands talige en Hardcore tot Trance en die zijn ook tevreden en gebruiken hem veel
en dat voor 99 Euro

Wat ik hoor wel, ik maak zelf ambient en trad EM en kan hem perfect inzetten, veel klanten zijn omnivoren (maken van Skihut to nederlands talige en Hardcore tot Trance en die zijn ook tevreden en gebruiken hem veel
en dat voor 99 Euro

klopt wel wat ik zo lees, ik maak eigenlijk van alles en niets en kan hem overal inzetten vooral de seq is erg handig en veelzijdig ook dat er meer dan alleen synth sounds inzitten is wel leuk er zitten namelijk ok lekkere rare samples in

ben overtuigd, hij gaat bij mij in de collectie.. en nu maar heeeeel laag gaan...

Las ergens dat dit eigenlijk een beperktere versie is van Predator of iig werkt op dezelfde audio-engine en minder functies biedt. Weet iemand hier meer van?
Heb em zelf helaas nog niet geprobeert...

beperkte versie van predator?? lijkt me erg sterk hoor, ik heb subboombass pas kort maar hij klint toch echt anders dan de predateur

het lijkt mij ook wel wat.. ik kreeg de demo niet aan de praat.iets met zo,n dongle key ding wou niet instaleren. maar goed ziet er wel mooi uit. en net als bij albino en predator.. een hele mooie vormgeving.. robs spul is gewoon goed. ik gebruik het zelf niet maar een maat van me heeft een paar pluggies en daar haalt hij ook wel mooie herrie uit(hardcore/terror/speedcore)

Subboombase is totaal anders dan predator.
Jullie vergelijken appels met peren.
En Apels, peren bestaan ook uit 80% van de zelfde bouwstoffen maar smaken ook totaal anders. Ander voorbeeld FM 8 is het zelfde als MASSIVE want die hebben ook de zelfde engine. enz enz.

Subboombase valt zonder enige fx of wat dan anders al vaak erg lekker in de mix. Dit gaat je nooit lukken met predator. Dus onzin dat subboombase een uitgekleede predator is.
Beste koop van dit jaar voor mezelf.
Zonder commercieel geneuzel een gruwelijke vsti voor weinig.

Subboombase is totaal anders dan predator.
Jullie vergelijken appels met peren.
En Apels, peren bestaan ook uit 80% van de zelfde bouwstoffen maar smaken ook totaal anders. Ander voorbeeld FM 8 is het zelfde als MASSIVE want die hebben ook de zelfde engine. enz enz.

Subboombase valt zonder enige fx of wat dan anders al vaak erg lekker in de mix. Dit gaat je nooit lukken met predator. Dus onzin dat subboombase een uitgekleede predator is.
Beste koop van dit jaar voor mezelf.
Zonder commercieel geneuzel een gruwelijke vsti voor weinig.

uhum gezien ik de verschillen zelf al in een eerdere post heb aangegeven lijkt het me toch verder duidelijk... Verder vergelijk je nu wel 2 heeel erg verschillende synths hoor ;)
En natuurlijk dat over die "Apels" en die peren, tsjaa je weet wat ze daarover zeggen he, ken je beter niet doen... ;)

Back