Soundmaster Stix hulp.

303zalig303

gebruikte oscillator
hej hallo
mijn stix doet heel erg raar. batterijen zijn vol en zitten volgens mij op de juiste plek vast gesoldeerd. als ik op stop of start dus doet hij eingelijk indentiek het zelfde en loopt hij over alle 16 stappen met alle instruemtn om uiteindelijk uit te faden. Alles werkte goed todat de draadjes van de batterije los kwamen.

hier foto van hoe de batterijen zitten vast gesoldeerd (misschien is dat wel de fout) :

Attachments

• Foto 695.jpg
    Foto 695.jpg
    100,5 KB · Bekeken: 79
Misschien even een jack in de footswitch steken en dat een paar keer.....misschien dat dat contact een beetje rot is binnen in......
en geef even een iets duidelijkere beschrijving van wat je doet en hoe het dan precies gaat....je beschrijving is vaag.

Ja inderdaad is echt niet duidelijk mijn bericht.

Machine werkte goed. Dus was bezig met batterijen te vervangen, trek ik plots de rooie draad los... Uiteindelijk is de zwarte ook nog los gekomen. Die laatste heb ik denk ik terug juist vast gesoldeerd maar van de rooie weet ik het niet. Anyway, nu ze terug zo vast zitten gebeurt er niets met de batterijen : het ding gaat niet aan via deze connectie op batterijen...
Dus dan met een ac adapter in slaat ie wel aan maar maakt direct een brom geluid dat uiteindelijk uit fade en zit ook een piep op.

pffff
zo'n leuke sound en nog altijd niet uitgebreid kunnen horen :-( (heb hem pas een dag)

Back