D-Joriz-Zagen Zagen(Hardcore)oltskoel?

D-Joriz-

99% disabled
De Naam verraad eigenlijk al welke soort golf ik heb gebruikt denk ik?:biertje:

maar

en

dus!

brand maar los

p.s alleen samples gebruikt voor de verandering

Attachments

• D-Joriz-Zagen Zagen.mp3
    4,8 MB · Bekeken: 78
34 luisteraars,geen comentaar?
kom op mensen zeg eens wat,

antwoord anders met goed of cut

Goedemorgen,

Volgens mij zijn de gebruikte samples allemaal 15 jaar en ouder. KLinkt best aardig maar niet echt vernieuwend. Tevens vindt ik het arrangement een beetje simpel. Er gebeurt niet zoveel spannends

br

Laatst gewijzigd:
Misschien was vernieuwend de doelstelling wel helemaal niet.

Klinkt inderdaad wat gedateerd en ik heb het gevoel dat de kick wat los in de track ligt (maar heb niet echt de meest ideale koptelefoon hier).

Verder gewoon lekker tracks maken toch.

niet echt veel tijd aan besteed, maar omdat er een paar mensen zeiden dat ze die mainstream hardcore een beetje zat waren.. dacht ik dus, nou dan maken we toch een trackie uit de oude school..
het is niet een van mn beste tracks .. maar ik vind hem niet tegenvallen

Ik vind de compositie wel ok, maar wat klinkt het plat zeg, en die konstante reverb over bijna alles en geen punch in de kick. Deze gaat niet op m'n iPod

De samples zelf vind ik erg koel!!

Daar sluit ik me bij aan, inhoudelijk heb ik hier niet zoveel over te melden :)
oh ja,

hoeveel tijd heb je hieraan besteed ?

:mega:

Ik sluit me er ook bij aan. Als oldschool inhoudt dat je maakt wat al eerder (en vaak) gemaakt is heb ik het idee dat het gelukt is. Ik vraag me alleen af waarom je dat zou doen.

Ik ben niet van het type dat altijd moet vernieuwen en moet experimenteren, maar ik heb het idee dat de hokjesgeest in de dance er toe heeft geleid dat je, om een nummer in je smaak van voorkeur te maken, toch maar weinig ruimte hebt om iets te doen dat het nummer interessant te maken.

Met oldschool is dat m.i. nog meer het geval, omdat dat wat "old" is niet meer in beweging is.

Terug on topic, niet mij ding, maar volgens mij gaat het verder dan een kwestie van smaak. Bepaalde scenes zijn zo vastgeroest dat er geen "nieuwe" nummers gemaakt kunnen worden. Deze is deze track het slachtoffer van.

Back