Gratis Sample pack?!

Hehehe,

ok, wat concreter dan; wat voor samples zitten er dan in ?

kicks ?
perc. ?
vocals ?
midi's ?
enz ...

wat moet ik me hier bij voorstellen ? :)

ik heb even gereageerd, kreeg het volgende terug:

Beste, Rene

Bij deze email ontvangt u het House & Techno pakket.
ValkenburgMusic is een klein particurlier bedrijf, en verdient zijn inkomsten met No Minimum.
Bij deze email komt ook een aanmeldingsmail voor dit internet spaarprogramma.
Het kost u verder niks, u krijgt alleen de kanst om op de zelfde manier als mij geld te verdienen.
Als u aanmeld op de mail die ik laat versturen zult u elke week gratis house en techno pakketen verstuurd krijgen.

Groetjes,

ik heb even gereageerd, kreeg het volgende terug:

Beste, Rene

Bij deze email ontvangt u het House & Techno pakket.
ValkenburgMusic is een klein particurlier bedrijf, en verdient zijn inkomsten met No Minimum.
Bij deze email komt ook een aanmeldingsmail voor dit internet spaarprogramma.
Het kost u verder niks, u krijgt alleen de kanst om op de zelfde manier als mij geld te verdienen.
Als u aanmeld op de mail die ik laat versturen zult u elke week gratis house en techno pakketen verstuurd krijgen.

Groetjes,

lekker al die taalfouten ook hihi

EN als u dit mailtje doorstuurt zult u een gelukkig man worden en aan des te meer mensen u dit doorstuurt des te meer geluk u mag oogsten...lijkt wel een beetje een kettingbrief :erm:

Maar zijn de samples wat?

EN als u dit mailtje doorstuurt zult u een gelukkig man worden en aan des te meer mensen u dit doorstuurt des te meer geluk u mag oogsten...lijkt wel een beetje een kettingbrief :erm:

Maar zijn de samples wat?

heb ze nog niet getest, zit op werk. Aangezien de grootte van het rar-filetje
zullen het 3 samples & een trojan zijn. ;{

het zijn zowaar echte samples, ik zal ze zo ff luisteren .....

maar, idd; gezien de grootte zal het niet veel speciaals zijn, ik zag in de vluggigheid;

kicks; woods, lead, snare, ik ben benieuwd :S

:)

edit;

heb ze geluisterd en zo slecht zijn ze nog niet, jammer alleen dat ik zulke samples al weet ik hoeveel op de HD heb staan ...

maaruh; toch bedankt hé !

:)

Laatst gewijzigd:
Back