Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zo dat zijn veel mods.
Wat word het allemaal?
En het zijn er twee, maar die bovenste mist de onderste rand?
groetje,
Maarten
hihi.. en de onderste mist de bovenste rand.
btw, zie ik nou witte vlekken onder de vernis bij de verbindingen?
Dat komt waarschijnlijk omdat de lijmresten niet goed zijn weggeschuurd voor het lakken, als je de moogs er nog eens uit haalt kan je het houtwerk eventueel opnieuw opschuren en opnieuw vernisssen en ben je daar vanaf, maar is wel extra weer extra werk..
Ben benieuwd hoe die klinkt dadelijk!![]()

Dat woed een mooi apparaat!
Vergeet je niet wat samples te plaatsen als je hem terug hebt?
groet en veel plezier met je moog strax.
Maarten
P.S. Het worden er dus 2 in 1?
Okee zijn dit die twee die toen van Ron waren? Zijn wel opgeknapt zo.....kan je nog wat meer over de modificaties vertellen?
Misschien ook iets van schema's? Of waar haal jij je mods vandaan?
sommige van die mods staan op internet, maar veel heb ik gewoon aangegeven wat ik graag erop wil hebben, zo zijn er ook eigen ideen van de modificator op gezet zoals een PWM.

Wat zou het leven zijn zonder PWM![]()

Hey R-ond, tof dat je reageerd, ja hij is mooi geworden, ik haal hem volgende week op ben zeer benieuwd hoe die klinkt. Volgens de Modifier klinkt ie als een beest
Ik beloof foto's en MP3's te plaatsen en als het even kan een filmpje
mooie looks gekregen ....je hebt de boven kant vd bovenste prodigy [die standaard de cv gate s had ] eraf gehaald ...khebter byna spijt van boehoe ...naaaaaaaaa
gun n anderdt ook wel wat !
mooie looks gekregen ....je hebt de boven kant vd bovenste prodigy [die standaard de cv gate s had ] eraf gehaald ...
zitten de aansluitingen nu boven op ?
nu nog leuke standalone sequencer erby .... naast
Ik denk er nog over om de kast wat donkerder te maken.