ec101dm lost in the 80s Lid sinds 2 februari 2009 Berichten 226 Locatie Belgiƫ 30 november 2009 #41 Lennox schreef: ik ga hem toch maar houden denk ik Zie meer... juiste beslissing!! je zou er anders vroeg of laat spijt van krijgen, zo'n geile synth :-)
Lennox schreef: ik ga hem toch maar houden denk ik Zie meer... juiste beslissing!! je zou er anders vroeg of laat spijt van krijgen, zo'n geile synth :-)
R-ond Gepokt en gemazeld overleden lid Lid sinds 11 januari 2003 Berichten 14.508 21 januari 2010 #42 en sold ? asje drum & bass makt is deze bak een egte killer electro met dual bas voices
Lennox work in progress Lid sinds 19 november 2005 Berichten 1.829 22 januari 2010 #43 R-ond schreef: en sold ? asje drum & bass makt is deze bak een egte killer electro met dual bas voices Zie meer... nope not sold
R-ond schreef: en sold ? asje drum & bass makt is deze bak een egte killer electro met dual bas voices Zie meer... nope not sold
R-ond Gepokt en gemazeld overleden lid Lid sinds 11 januari 2003 Berichten 14.508 5 september 2010 #44 toevallig al .....sold lenny wels benieuwd monstertje
Lennox work in progress Lid sinds 19 november 2005 Berichten 1.829 6 september 2010 #45 R-ond schreef: toevallig al .....sold lenny wels benieuwd monstertje Zie meer... helaas wel, als ik ergens spijt van heb is dit het wel hij is naar een goed tehuis gegaan, iemand met vele topsynths (cs80, synthex, moogs) vond dit de mooiste die hij heeft
R-ond schreef: toevallig al .....sold lenny wels benieuwd monstertje Zie meer... helaas wel, als ik ergens spijt van heb is dit het wel hij is naar een goed tehuis gegaan, iemand met vele topsynths (cs80, synthex, moogs) vond dit de mooiste die hij heeft