Hallo,
Ik ben Nieuw Op Synthforum
Speciaal aangemeld om wat te vragen ..
Ik heb een MXL 2006 ( Microfoon ) en een Behringer Xenyx 802 ( Mengpaneel met Fantoom )
en ik heb de Microfoon aangesloten door een kabel XLR naar de mengpaneel te sturen en via 2xmini tulp naar 1 x jack naar de computer te sturen .
maar ik merk dat de kwaliteit redelijk is .. niet echt slecht maar ik weet dat het beter kan , want als ik naar andere luister die hetzelfde Gear gebruiken dan is mijn kwaliteit er nog niks bij .. Zonder aftemixen of wat dan ook ik heb het ook vergeleken met een ander jongen .
Zal dat door mijn Geluidskaart liggen ? Ik heb der twijfels aan .
En als ik een nieuwe zal kopen is dan een EMU 1212M Goed genoeg of een
ESI JULIET
Om een betere kwaliteit opnamengeluid te krijgen ?
Let me know .. I Realy need to know it
Thank you
Greetz Mdweetje van Brothers Most Productive
Ik ben Nieuw Op Synthforum
Speciaal aangemeld om wat te vragen ..
Ik heb een MXL 2006 ( Microfoon ) en een Behringer Xenyx 802 ( Mengpaneel met Fantoom )
en ik heb de Microfoon aangesloten door een kabel XLR naar de mengpaneel te sturen en via 2xmini tulp naar 1 x jack naar de computer te sturen .
maar ik merk dat de kwaliteit redelijk is .. niet echt slecht maar ik weet dat het beter kan , want als ik naar andere luister die hetzelfde Gear gebruiken dan is mijn kwaliteit er nog niks bij .. Zonder aftemixen of wat dan ook ik heb het ook vergeleken met een ander jongen .
Zal dat door mijn Geluidskaart liggen ? Ik heb der twijfels aan .
En als ik een nieuwe zal kopen is dan een EMU 1212M Goed genoeg of een
ESI JULIET
Om een betere kwaliteit opnamengeluid te krijgen ?
Let me know .. I Realy need to know it
Thank you
Greetz Mdweetje van Brothers Most Productive
)
haha