Jena_mu6 Ouwe rot Lid sinds 27 februari 2002 Berichten 3.537 Locatie Rotterdam 24 april 2009 #2 Yeah bugs..... kill them cackaroaches Mooie preciese sound. Wacht maar mijn bug komt volgende week binnen..........heb een BugBrand Board Weevil besteld.
Yeah bugs..... kill them cackaroaches Mooie preciese sound. Wacht maar mijn bug komt volgende week binnen..........heb een BugBrand Board Weevil besteld.
mono-poly Cheff Noodle Lid sinds 9 mei 2002 Berichten 12.985 24 april 2009 #3 Ok cool Jena Dit is trouwens de Serge.
Otlen Lid Lid sinds 14 februari 2006 Berichten 6.701 Locatie The cosmos 24 april 2009 #4 Jena_mu6 schreef: Yeah bugs..... kill them cackaroaches Zie meer... Je bedoelt cockroaches... maar MP.. maak je dit soort sounds bewust of komt het er gewoon uit en dan zie je... hey... dat lijkt op een cockroache?
Jena_mu6 schreef: Yeah bugs..... kill them cackaroaches Zie meer... Je bedoelt cockroaches... maar MP.. maak je dit soort sounds bewust of komt het er gewoon uit en dan zie je... hey... dat lijkt op een cockroache?
mono-poly Cheff Noodle Lid sinds 9 mei 2002 Berichten 12.985 24 april 2009 #5 De ene keer wel de andere keer niet. Het basis idee is wel tot zijn recht gekomen.
RSB Whoehahaha Lid sinds 23 november 2005 Berichten 10.793 Locatie G'chem 24 april 2009 #6 Jena_mu6 schreef: Wacht maar mijn bug komt volgende week binnen..........heb een BugBrand Board Weevil besteld. Zie meer... Geil, krijgen we nog een Noodle man erbij. @mono Je blijft mij verbazen met die noodles
Jena_mu6 schreef: Wacht maar mijn bug komt volgende week binnen..........heb een BugBrand Board Weevil besteld. Zie meer... Geil, krijgen we nog een Noodle man erbij. @mono Je blijft mij verbazen met die noodles