Filthstift - Gimme back my Sabrevision (dubstep)

WHOOOPEEEEEE hehehehehehehe, nooit goed begrepen...

voor zover ik het hier op mn laptop kan beoordelen harstikke prima deuntje hoor, maar misschien ben ik bevooroordeeld vanwege de samples... Ik had zelf echter een fikse echo of zo op die MK samples gezet om t wat obscuurder te laten klinken.

Maar verder te gekke geluiden en zo, morgen effe op grote speakerboxen luisteren...

Een gesample loop, een jodel en eem mortal kombat sample ?!?

haha!! Ja ik had het al een hele tijd in mn hoofd om die samples op die manier te gebruiken. En die WOOOEPIEE op een moment wanneer je het niet verwacht. Net zoals in mortal kombat. Op zich klonk het met echo wel leuk, maar wilde echt de originelen gebruiken. Alleen op de HAHAHA sample zit een reverb.

Thanks voor je comment..!

Ik ben wel wat mid forwarded mixes gewend maar ik mis nogal balans in de mix.

Is het de bedoeling dat die lead en hat/snare enzo er zo ontzettend hard bovenop liggen? Voor mij te forward in ieder geval.

Verder wel toffe track met lekkere flauwe samples (moet ook een keer kunnen natuulk).

Ik vind 'm erg grappig! :) Lekker vaag in ieder geval. Nummer zou makkelijker te luisteren zijn met beter afmixen en reverb, maar zoals het nu is klinkt het wel heel, uhm... "apart" :)

Maarreh... Wat houdt "If u have it found on the train somewhere between Utrecht and Nijmegen, mail me please!" in ?!

Haha thanks!
Ehm. Sabrevision is een zonnebril die ik had. Deze ben ik kwijt geraakt ergens tussen Utrecht en Njmegen in de trein. Ze hebben em ook nergens kunnen vinden. Ik mis em ;) Dus vandaar dat ik mn track zo ook genoemd heb.
Betreft mastering. Ik heb er eigenlijk nog niet veel kaas van gegeten. Masteren is weer een vak apart volgens mij. Wellicht kan je me een steuntje in de rug geven wat evt harder of zachter kan. Ik heb al van meerdere te horen gekregen dat de snare iets te hard is. Verder mag de subbass wel wat harder. Als je nog wat andere tips hebt hoor ik het graag van je. Ik ben nl. nu al blij met deze, maar uiteraard zou ik het leuker vinden als alles goed afgemixt is.

Back