Lead Albino 3

Nebulizer

Nieuwkomer
Heeft iemand handige tips&tricks om een dikke hardstyle lead te maken met Albino3?:halleluja

Share het hier!:luv:

met albino kun je helemaal geen dikke hardstyle leads maken, daar moet je minimaal een virus voor hebben

Heeft iemand handige tips&tricks om een dikke hardstyle lead te maken met Albino3?:halleluja

Share het hier!:luv:

?!? Let the Bass Kick your Music! Let the Music not Kick your Bass!

Je bedoelt: Don't let the Music Kick your Bass! ?!? (op je goeiste engels) maar wat bedoel je er eigenlijk mee?

?!? Let the Bass Kick your Music! Let the Music not Kick your Bass!

Je bedoelt: Don't let the Music Kick your Bass! ?!? (op je goeiste engels) maar wat bedoel je er eigenlijk mee?

weet ik veel, maar dat is tijd geleden en kan het niet verandere, computer geeft foute aan=(

dus bij deze:yamaha:

Jezus Rob, does rustig:koffie: Deze vraag had je denk beter voor op ghf kunnen bewaren, dit is een forum met een nogal hoog niveau. Ik bedoel, je kan hier wel een uitleg verwachten als pak een zaagtand, detune hem, moduleer de pitch aan een zaagtand met een niet te hoge rate, maar daar schiet je denk nog niet veel mee op:D

Jezus Rob, does rustig:koffie: Deze vraag had je denk beter voor op ghf kunnen bewaren, dit is een forum met een nogal hoog niveau. Ik bedoel, je kan hier wel een uitleg verwachten als pak een zaagtand, detune hem, moduleer de pitch aan een zaagtand met een niet te hoge rate, maar daar schiet je denk nog niet veel mee op:D

Echt wel;),

ben ook verandert hoor:P

Ik doelde meer op Global Hardstyle Forum:P

Back