De titel van deze track!

Jah, ik kan er even niet tegen dat ik niet op de titel van deze track kan komen.

Bekend housetrackje uit de jaren '90 met het beroemde Timpani geluidje uit de FB-01!

Even snel nagemaakt van hoe ik het mij nog kon herinneren.
(Er is momenteel ook een 2009 remix van).

Iemand artiest - titel van het origineel / remix?

Thnx!

Attachments

• TimpaniSong.mp3
    573,1 KB · Bekeken: 85
Is dat niet de mojito song van Robert Abigail?

Dial M for Moguai - Beatbox

wat een boutnummer

Yeah!

(Trouwens allemaal opmerkingen op youtube over dat dit op de Mojitosong zou lijken, vind ik dus totaal niet. Heeft geen drol met elkaar te maken, deze meesterlijke house-klassieker vergeleken met het droplullerige snertmelodietje in een superslechte kutproductie van Robert Ebbiegeel!)

Je gaat er toch geen remix van maken, in het kader van je werk mag ik hopen? :D

Haha, nee, is net gedaan (die hoor ik vaak op SlamFM voorbij komen) en die is supermeesterlijk gedaan!
Anders was dit wel een goede geweest en had ik die vast wel eens gedaan ja! :D

Yeah!
http://www.youtube.com/watch?v=8zP4LnFqYZM

(Trouwens allemaal opmerkingen op youtube over dat dit op de Mojitosong zou lijken, vind ik dus totaal niet. Heeft geen drol met elkaar te maken, deze meesterlijke house-klassieker met het droplullerige snertmelodietje in een superslechte kutproductie van Robert Ebbiegeel!)

Vind ik dus wel, ik moest direct daaraan denken...

deze is de originele uit 1998 trouwens.

Hummm hij gaat maar door met clonen... niet bijster origineel...

Los van het feit of het nou ruk of geniaal is (ik vind geniaal wel wat overdreven, vond het zelf best okee voor z'n tijd), vind ik het commentaar van die kids op youtube wel grappig, dat het dat ze denken dat dit zeker 10 jaar oude nummer is geinspireerd door de mojito song. Die kids zaten toen zeker nog in hun poepluiers, hehehe :P

vind ik het commentaar van die kids op youtube wel grappig, dat het dat ze denken dat dit zeker 10 jaar oude nummer is geinspireerd door de mojito song. Die kids zaten toen zeker nog in hun poepluiers, hehehe :P

Haha, ja ik las het ook... :)
Het zal eerder andersom zijn denk ik zo...

Het zal eerder andersom zijn denk ik zo...

Denk 't niet

rr-labo.gif

Owja:

Back