Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door STicKX
kan de s2000 neit gewoon wav lezen?
MPC kan dat wel en deze heeft toch ook een s2000 engine?
Origineel geplaatst door muxer
met mesa kan je inderdaad wavs van je computer naar je sampler drag/droppen, maar je hebt natuurlijk wel een scsi-kaart nodig om je computer met je s2000 te laten lullen.
Origineel geplaatst door BCA303
Trouwens.... dat is waar ook ja. Via die MESA software kan het wel, maar ook met Wavelab bijvoorbeeld. Dan hoef je geen scsi-kaart te hebben en kun je via midi versturen. Duurt alleen wel erg lang.
Origineel geplaatst door tim
als je geen SCSI kaart hebt kan je het ook via Recycle doen.. doe ik ook maar t duurt best lang voordat een sample er is maar in tussen kan je alvast andere samples bewerken ofzo
Origineel geplaatst door BCA303
Ja ik weet het. Wavelab noemde ik alleen als voorbeeldje om geen lijst van software te noemen die samples via midi kunnen versturen.
Origineel geplaatst door muxer
met mesa kan je inderdaad wavs van je computer naar je sampler drag/droppen, maar je hebt natuurlijk wel een scsi-kaart nodig om je computer met je s2000 te laten lullen.
Origineel geplaatst door Kokos
De s2000 leest gewoon wav. No problem.
Origineel geplaatst door cyan_circle
gelul. een S2000 leest geen wav.
maar je hebt ook geen SCSI kaart nodig om samples in te laden.
met Wav2Akai kan je wavs converteren naar akai formaat (S1000) en dan via de midikabels versturen naar je S2000.
duurt wel eventjes, maar dan heb je ook wat.
Origineel geplaatst door pjeut
Cyan_circle,
Hoe doe je dat dan? Naar mijn weten kun je alleen maar kiezen uit een diskdrive als bestemming voor je bestanden. Nou is dit ook volgens mij een oud programma, dus het zou kunnen dat mijn versie het niet aankan.
Aan de andere kant, wat is het voor moeite om het via een diskette over te laden. In de tijd dat wav2akai bezig is met converteren en wegschrijven zit ik lekker met de daarvòòr ovegehaalde sample te klooien.