Track: Alternate Current

Toffe track Danny.
De stijl maak niet zoveel uit. Als je het maar goed doet. :)

Die lead mag wel 3dB vanaf.

Hoi Danny, zoals je wel weet ben ik altijd wel een fan van je tracks.
Deze doet het voor mij persoonlijk iets minder, met name de drums doen me een beetje geforceerd aan, het melodische stuk is vanouds dik in orde (natuurlijk).

Blijkbaar wordt de song over het algemeen goed aanvaardt, buiten de lead die of te scherp of te hard staat. Ik ga die nog wat beter in de mix proberen krijgen (ik begin te merken dat mijn gehoor niet meer zo goed is als enkele jaren geleden :) ).

@hermax: Ik heb de 3 MC500-en al meer dan 4 jaar hoor, alleen staat de derde er sinds kort bij om de TC M-One en MX400 aan te sturen. En de zoutlamp staat er ook al een hele tijd. Een echt sfeermakertje ;).

En nu zal ik eens achter de Topaz gaan zitten (of de Virus) en kijken hoe ik de lead beter van geluid kan krijgen. Thanks voor de tips :okdan:

:doei:

Danny

Laatst gewijzigd:
Ziet er goed uit.
Wist je dat er Luminus mannetjes in je track zijn gekropen?

Vanaf 3:11 hoor je ze heel duidelijk. Ik dacht iets te begrijpen van "Den Danny is hier weer serieus veel elentriek aan het versmossen".

Vanaf 3:11 hoor je ze heel duidelijk. Ik dacht iets te begrijpen van "Den Danny is hier weer serieus veel elentriek aan het versmossen".

Aaaah ... de 'zatte Russen' ... 'k wist niet dat die van L*min*s waren :dubbel:.

@Peter: Thanks ;) .

Ik vraag me af of de verhouding van de leads nu beter is.

Hallo,Danny,volgens mij zit de mix tussen de instrumenten nu wel goed,maar ben nog niet overtuigd dat het hoog opgelost is,als je de track beluisterd op laag volume,is het wel OK,maar eens je de track wat luider zet,dan zitten sommige instrumenten nog steeds te scherp.Een track zou op hoger volume nog steeds aangenaam moeten klinken,
hier doen mijn oren pijn,steeds als die scherpe frequencies opduiken,vooral nog steeds bij de lead,die nu wel goed zit qua volume tegen de andere instrumenten en de FM klanken
er is de tweede melodielijn,of hoe moet ik deze noemen,deze is zachter en veel aangenamer qua klank.

Hallo,Danny,volgens mij zit de mix tussen de instrumenten nu wel goed,maar ben nog niet overtuigd dat het hoog opgelost is,als je de track beluisterd op laag volume,is het wel OK,maar eens je de track wat luider zet,dan zitten sommige instrumenten nog steeds te scherp.Een track zou op hoger volume nog steeds aangenaam moeten klinken,
hier doen mijn oren pijn,steeds als die scherpe frequencies opduiken,vooral nog steeds bij de lead,die nu wel goed zit qua volume tegen de andere instrumenten en de FM klanken
er is de tweede melodielijn,of hoe moet ik deze noemen,deze is zachter en veel aangenamer qua klank.

Hallo Ronny,

Vreemd want bij mij staat de lead echt veel stiller en klinkt veel minder scherp, zelfs al staat het loeihard :confused:. Ik ga er verder dan ook niet aan sleutelen want dat zou een slag in het donker zijn en dat wil ik vermijden.

Toch bedankt voor de leuke kommentaren :okdan: (ook aan de anderen die de moeite hebben genomen om te reageren).

Hallo,Danny,inderdaad,ik zou afwachten wat nog anderen zeggen van die scherpte,
wie weet ligt dit aan mijn oren :-(
Maar het is gewoon,dat ik dit met andere tracks niet heb,en bij jou nieuwe track wel ;-)
Goede melodie daarbij,blijft snel hangen,zoals al eerder geschreven,maar vindt het de moeite dit nog eens te benadrukken :-)

wat kun jij toch lekker muziek maken. ik vind het eigenlijk wel een pakkende track. vooral dat tussen-melodietje met die oktaafsprong naar boven.
arrangement, mix, sound of hoe je het noemen wil is weer vakwerk zoals gewoonlijk.

exploreer dit genre verder om daarna weer terug te keren bij uwe zelve met frisse geest.

wat kun jij toch lekker muziek maken. ik vind het eigenlijk wel een pakkende track. vooral dat tussen-melodietje met die oktaafsprong naar boven.
arrangement, mix, sound of hoe je het noemen wil is weer vakwerk zoals gewoonlijk.

exploreer dit genre verder om daarna weer terug te keren bij uwe zelve met frisse geest.

Oeps ... weer een hele tijd niet meer op het forum gekeken en deze reply dan nog gemist ... sorry ;).

Wel bedankt voor de positieve opmerkingen :okdan:

Back