Kalusi je schijnt te vergeten dat er veel zelfbouwers zijn die redelijk mooie spullen kunnen bouwen......je kan nu wel van elk zelfbouwproject hier foto's gaan plaatsen maar dan ben je nog wel even bezig.....
En ik vind deze er niet uitzien....ben de foto zelf wel al een keer ergens tegengekomen.......wat een lelijke knoppen voor de seq
Kalusi je schijnt te vergeten dat er veel zelfbouwers zijn die redelijk mooie spullen kunnen bouwen......je kan nu wel van elk zelfbouwproject hier foto's gaan plaatsen maar dan ben je nog wel even bezig.....
Klopt maar aangezien deze een merknaam O2 audio oid heeft, leek het mij dat dit niet zomaar een eigenbouw was. Als je googled op 303 clone krijg je trouwens niet zo gek veel results behalve de bekende clonen.
En ik vind deze er niet uitzien....ben de foto zelf wel al een keer ergens tegengekomen.......wat een lelijke knoppen voor de seq
Ja maar iedereen kan toch een koele naam bedenken en die op een kist plakken? Tegenwoordig is alles mogelijk......kan best zo zijn dat het gewoon een gepimpte ML-303 is.....of misschien zelfs een x0x in een ander jasje....who knows.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.