Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wat ik ff niet snap is dat mensen meteen weer gaan lopen zeuren als iemand de moeite heeft om unieke informatie te presenteren.

Als cubase het meest verkocht wordt dan zijn er ook het meeste aantal mensen die hier anderen ea over kunnen uitleggen. Dus voor beginners is het niet onlogisch om hiervoor te kiezen. Dan weten ze iig dat er mensen zijn die ze evt kunnen helpen.

Het resultaat is dan: Veel verschillende meningen en adviezen, zodat de vraagsteller nog niet weet wat hij moet doen.
Je gaat toch als Nederlander geen Duitse Q-base gebruiken ?
keep on dreaming....
dan krijg je dingen te horen als R T F M!!....
Je gaat toch als Nederlander geen Duitse Q-base gebruiken ?
Lang geleden zocht ik eens een boek over Cubase. Ik kwam toen een boek tegen over Q-base. Dat is dus iets heel anders........
Ik neem aan dat je Cubase bedoelt?

Als cubase het meest verkocht wordt dan zijn er ook het meeste aantal mensen die hier anderen ea over kunnen uitleggen. Dus voor beginners is het niet onlogisch om hiervoor te kiezen. Dan weten ze iig dat er mensen zijn die ze evt kunnen helpen.
Toch een leuke indruk dit. Waarom is Cubase toch zo onverminderd populair?

Wel grappig al die menigen, de meeste zijn gebaseerd op gevoelens lijkt mij en niet op feiten. Mag allemaal.
Echter bij onze homerecording vrienden op http://www.homerecording.be/forum/t12154-6.htm hebben ze er een enquete over gehouden.
Als je de resultaten vergelijkt dan komen ze overeen.
Dus het klopt gewoon.
Groeten
Wim
Zo verbazingwekkend is dat op zich toch niet, al die meningen? Ik zie niet echt in waarom verkoopcijfers (als zijnde 'feit') te prefereren zijn boven meningen. Een mening ligt dichter bij een gebruikerservaring, iets waar over het algemeen meer waarde aan wordt gehecht dan populariteitscijfers.