Welke mixer (/console) zou jij kopen?

Gagarin12

Ouwe rot
Iets puur ludiek he, maar nu ik de post op de homepage zie van die vintec audiosupermixer zie vraag ik me af welke mixer jullie wel zouden willen mocht geld geen rol spelen.
Kocht je een oude Neve, een SSL Duality of hou je het bij je Mackie en koop je liever van dat geld een Bentley?

Vertel het me

Gagarin

en dat geld word binnekort een feit aangezien hier wel veel mensen in zullen gaan trappen

Ik heb zojuist de hiernamaalsbank op gericht, genaamd "recarna"
de recarna groep maakt het mogelijk dat schatrijke mensen na hun dood niet hun kapitaal kwijt zijn!!!
Ik zorg er persoonlijk voor dat nadat het totale banksaldo op mijn bankrekening is gestort ,men hier in het volgende leven bij de recarna groep weer over kunnen beschikken!
Dus voelt u het einde naderen??
twijfel niet en maak gelijk je kapitaal over naar de recarna groep!
Geen ingewikkeld gedoe meer met erfgenamen enz, maar een safe gevoel dat u gelijk in uw volgende leven een rijk mens bent!!

Voila leuk begonne, mix tussen gemeende zaken en flauwe moppen:P

Ik zou nog wel eens durven kijken naar een Duality denk ik of een mixer met lampen zoals men bentley heeft.

Gagarin

je moet dan eerst nog bedenken, wil ik een mixer met een "sound" , of een mixer die z'n werk zo goed mogelijk doet en dus niet echt iets toevoegt aan het geluid.

in het eerste geval, een oude Cadac , een oude Neve, telefunken, en zo zijn er nog wel wat.( de laatste 2 heb ik gedeeltelijk al)

in het tweede geval, een SSL, een nieuwe Neve ofzoiets.

:verkoght:
groeten,
jeroen

Tja ik denk dat het probleem in deze thread gaat liggen of mensen überhaupt wel eens een Neve of SSL hebben ervaren.....wat ik erover lees is dat Neve en SSL behoorlijk kleuren ten opzichte van andere tafels....
Dus om nu te zeggen van: "ik heb ongelimiteerd budget dus ik koop een Neve omdat die zo duur zijn" vind ik onzin....
Het gaat er meer om of je hem lekker vind werken, of de EQ's je bevallen en uiteraard of de muziek die je maakt er beter van wordt qua klank.
Dus ik hou het nog even bij mijn pas verworven Dayner en ik droom niet over rijkdom en wat ik dan evt. met dat geld zou kunnen doen....

@ Bliep Zijn er nog vacatures in je nwe bank bedrijf? Ik stel mijn rek.nr. ook ter beschikking. ;) Storten maar mensen....

emireddconsole.jpg

en dat geld word binnekort een feit aangezien hier wel veel mensen in zullen gaan trappen

Ik heb zojuist de hiernamaalsbank op gericht, genaamd "recarna"
de recarna groep maakt het mogelijk dat schatrijke mensen na hun dood niet hun kapitaal kwijt zijn!!!
Ik zorg er persoonlijk voor dat nadat het totale banksaldo op mijn bankrekening is gestort ,men hier in het volgende leven bij de recarna groep weer over kunnen beschikken!
Dus voelt u het einde naderen??
twijfel niet en maak gelijk je kapitaal over naar de recarna groep!
Geen ingewikkeld gedoe meer met erfgenamen enz, maar een safe gevoel dat u gelijk in uw volgende leven een rijk mens bent!!

Cool! Zit hier ook een 'niet goed, geld terug' garantie op? :verkoght:

Verder weet ik niet wat ik zou kiezen, waarschijnlijk een top-geluidskaart met 24 inputs en een fijne controller.

Doe mij deze maar...

2607730351_2e957fd507_o.jpg

Back