KNARPH
Stamgast
Wie heeft ervaring met het volgende probleem: wanneer ik een drumpartij wil opnemen op het maakt niet uit wat. Zijn de note-on commando's zo kort (ze worden direct na een 128e of zo gevolgd door een note-off) dat ik ze wel kan opnemen maar ze niet realtime kan monitoren met oa R8, Reasun, U220 etc. etc.
Wie weet
of er bijv. in cubase een filter zit on note-off commando's in midi thru mode en record te negeren en heeft hiervoor een truukje bedacht, of heeft de oplossing bij de bron (DD-55)?
Op dit moment moet ik opnemen (gebuikmakend van de geluiden van de DD-55) dan in een editor alle gespeelde noten selecteren en de note-lenght aanpassen! Nogal omslachtig, dat kan ik je wel vertellen want lekker spelen kan je wel vergeten op deze manier......
Wie Weet?
Groetels, KNARPH
Wie weet
of er bijv. in cubase een filter zit on note-off commando's in midi thru mode en record te negeren en heeft hiervoor een truukje bedacht, of heeft de oplossing bij de bron (DD-55)?
Op dit moment moet ik opnemen (gebuikmakend van de geluiden van de DD-55) dan in een editor alle gespeelde noten selecteren en de note-lenght aanpassen! Nogal omslachtig, dat kan ik je wel vertellen want lekker spelen kan je wel vergeten op deze manier......Wie Weet?
Groetels, KNARPH
..) reactie,