Met wie zou je samen willen werken van het forum ?

Met wie zou je samen willen werken van het forum ?

• Samenwerken.........wat is dat ?

Stemmen: 1 7,1%
  • Samenwerken met forumleden heb ik al eens gedaan (vul aan)

Stemmen: 4 28,6%
  • Ik werk het liefst alleen

Stemmen: 3 21,4%
  • Ja leuk......ik zou graag samenwerken met (vul aan):

Stemmen: 6 42,9%

• Totaal aantal stemmers
    14

C-Code

Addicted to Breaks
Ik zie regelmatig dat mensen op zoek zijn naar samenwerkingsmogelijkheden. Ik weet dat hier ooit een thread van is geweest. Maar omdat er ondertussen zoveel nieuwe leden bij zijn gekomen; dacht ik laat ik het onderwerp nog maar eens aanzwengelen.

De opbouw kun je alsvolgt doen:

Ik maak: Breakbeatgeorienteerde muziek, experimentele "braindance" interesseert mij ook
Ik werk al eens samen met: Mikenzo
Ik zou graag samen willen werken met: isniezot & 6trak

Dit is een voorbeeld van een huidige track waar ik aan werk : http://www.hoodlumbreaks.com/audio/JUST.MP3

Ik maak: progressive, techhouse & techno in 1muziekstijl (gewoon kwaliteit + innovatie op een lekker dansbaar tempo!)
Ik werk al eens samen met: Trigger + zooitje non forum mensen!
Ik zou graag samen willen werken met: ligt aan de openmindedness van de persoon en de stijl + doel + 't sociale contact

Ik moet zeggen dat ik respect heb voor de stijl van Nolet en Olaf vanwege hun spel van instrumenten en bassen. de leegte op de juiste plaatsen e.d., echter is het niet echt wat ik tot noch toe heb gemaakt wie weet over een tijdje.
Ooit zat er ook een idee van een samenwerking met BamBam in,maar dat is door omstandigheden niet echt door gezet, best jammer toen.

Ik moet zeggen dat ik vind dat als je een samenwerking begint dat je dan ook elkaar moet kunnen aanvullen. als je bijvoorbeeld melodie muziek wilt maken maar je hebt 2 mensen die goed in beats zijn en minder in melodie dan kan dat een vrij nutteloze keuze zijn (hoeft niet perse!) verder moet je ook sort of vrienden zijn voor een echt hechte langdurige samenwerking. op dit moment heb ik het druk met Dan Derend (een samenwerking/formatie) maar een keer een nummertje proberen wil ik altijd wel, en wie weet dat dat vruchten afwerpt you never know?

Als ik eerlijk ben, ben ik sowieso niet opzoek naar iemand die echt elke keer puur samen met je in de studio gaat zitten en echt samen aan een track zit te mixen (m.a.w. constant concessies maken, zelfs al in het idee proces) het lijkt me wel leuk om elkaars ideeen verder uit te werken en regelmatig te meeten en het te evaluere (klinkt mooi, m.a.w. gewoon luisteren en eerlijk commentaar geven + helpen met betere aanpak!)

p.s.1 dit is GEEN oproep ! maar wie contact wil opnemen hierover kan t altijd doen !
p.s.2 tracks waar ik aan werk komen nooit op internet tenzij de rechten geregeld staan !
p.s.3 komt er ook een pol met wie we totaal niet willen samenwerken hihi

Ik werk samen met me, myself and I.

Edit, ik zou nog wel van zat gasten dingen kunnen leren, maar samenwerken? Nee, dat zit er niet in. Dan word het zo dwangmatig allemaal... :)

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Mstudio1

p.s.1 dit is GEEN oproep ! maar wie contact wil opnemen hierover kan t altijd doen !
p.s.2 tracks waar ik aan werk komen nooit op internet tenzij de rechten geregeld staan !
p.s.3 komt er ook een pol met wie we totaal niet willen samenwerken hihi

1.Deze thread is ook niet als oproep bedoeld, puur om mensen waarmee het je leuk lijkt samen te werken dit te laten weten. Uiteindelijk bepaald die persoon zelf wel of niet of die daar op reageerd.

2.Of je je tracks wel of niet op internet plaatst is ook niet relevant voor deze thread.

3.Lijkt me niet echt een sfeerbevorderend idee....:stupid

Ik zou met iemand willen samen'werken' die :

1 Niet alleen maar dance maakt
2 in is om gewoon knoppen te draaien en te jammen ( kunnen leuke dingen uit komen!)
3 in is om te experimenteren..
4 in het midden van het land woont.

=)

Samenwerken? Was da? Oh... Frank Zappa. Ja dat was samen met 6spoor gemaakt. Samenwerken is imho alleen koud als er geen restricties zijn. Alles mag :D

En wat de internetplaatsing van nummers betreft... Ik knal stukjes op internet om zo wat opbouwende kritiek te krijgen. Weet niet of ik er veel aan heb om de rechten te regelen. Muziek levert mij geen geld op, dus in hoeverre dat dat zinvol is? Ikke niet weten ;)

Ik wil samenwerken met:

EDP en dat is volgens mij al zo goed als rond :)

:dj:

overigens ook al eens een middagje/avondje geprutst met ><i dat was errug lache!

Ik zou wel es [in theorie hoor] willen samenwerken met the Great Muffin, 6 trak, Isniezotwant zij maken allen originele muziek maar 'k weet niet of zij ook met mij zouden willen samenwerken. .:)want 'k ben een moeilijk karakter.. ..8o) en heb nog geen duidelijke stijl of zoiets.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Ik zou graag samenwerken met the Great Muffin, 6 trak, IsnietZot, en nog anderen ook hoor, want zij maken allen goede, originele, pure muziek. En dat is waar ik van houd. Maar ik weet niet of zij ook met mij zouden willen samenwerken. .:)want ik ben een moeilijk karakter.. ..8o)

Volgens mij ziet Naton mij hier aan voor arrogante kwal =(:W
Hmmz, ik ben alles behalve een moeilijk karakter. Probleem is alleen ook dat ik een ongeleid projectiel ben. In Bush termen zou ik als projectiel waarschijnlijk op Suriname knallen ipv Irak :D

Dus muziekbrouwen Nate, no probs. Maar weet waar je aan begint ;)

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Volgens mij ziet Naton mij hier aan voor arrogante kwal =(:W

echt nie.. trouwens een gezamelijke track van iedereen die 6 trak opnoemt... jezus wat wordt dat voor een brouwsel ...8o) :o:8D

Origineel geplaatst door C-Code
1.Deze thread is ook niet als oproep bedoeld, puur om mensen waarmee het je leuk lijkt samen te werken dit te laten weten. Uiteindelijk bepaald die persoon zelf wel of niet of die daar op reageerd.
2.Of je je tracks wel of niet op internet plaatst is ook niet relevant voor deze thread.
3.Lijkt me niet echt een sfeerbevorderend idee....:stupid

ow sorry, ik bedoelde t alleen ff voor de duidelijkheid :P en ik dacht dat bij elk berichie een link naar liedje moest staan, vandaar dak t ff meldde :D haha nee denk ook niet dat het sfeerbevorderend zou zijn hahaha...
ik zou op zich ook niet 1,2,3 iemand kunnen opnoemen waar ik niet mee zou willen werken (ook niet waar ik wel mee zou willen werken) als t maar spontaan is vin ik alles best ! haha

Back