Ik maak: progressive, techhouse & techno in 1muziekstijl (gewoon kwaliteit + innovatie op een lekker dansbaar tempo!)
Ik werk al eens samen met: Trigger + zooitje non forum mensen!
Ik zou graag samen willen werken met: ligt aan de openmindedness van de persoon en de stijl + doel + 't sociale contact
Ik moet zeggen dat ik respect heb voor de stijl van Nolet en Olaf vanwege hun spel van instrumenten en bassen. de leegte op de juiste plaatsen e.d., echter is het niet echt wat ik tot noch toe heb gemaakt wie weet over een tijdje.
Ooit zat er ook een idee van een samenwerking met BamBam in,maar dat is door omstandigheden niet echt door gezet, best jammer toen.
Ik moet zeggen dat ik vind dat als je een samenwerking begint dat je dan ook elkaar moet kunnen aanvullen. als je bijvoorbeeld melodie muziek wilt maken maar je hebt 2 mensen die goed in beats zijn en minder in melodie dan kan dat een vrij nutteloze keuze zijn (hoeft niet perse!) verder moet je ook sort of vrienden zijn voor een echt hechte langdurige samenwerking. op dit moment heb ik het druk met Dan Derend (een samenwerking/formatie) maar een keer een nummertje proberen wil ik altijd wel, en wie weet dat dat vruchten afwerpt you never know?
Als ik eerlijk ben, ben ik sowieso niet opzoek naar iemand die echt elke keer puur samen met je in de studio gaat zitten en echt samen aan een track zit te mixen (m.a.w. constant concessies maken, zelfs al in het idee proces) het lijkt me wel leuk om elkaars ideeen verder uit te werken en regelmatig te meeten en het te evaluere (klinkt mooi, m.a.w. gewoon luisteren en eerlijk commentaar geven + helpen met betere aanpak!)
p.s.1 dit is GEEN oproep ! maar wie contact wil opnemen hierover kan t altijd doen !
p.s.2 tracks waar ik aan werk komen nooit op internet tenzij de rechten geregeld staan !
p.s.3 komt er ook een pol met wie we totaal niet willen samenwerken hihi