[exp house] Gerwin - Turn Off

Gerwin

Stamgast
een beetje een licht experimentele house track

eigenlijk wil ik er veel meer mee doen, al zal het dan wel meer melodische elementen gaan bevatten denk ik
maar voor nu laat ik de track voor wat het is:
turnoff.mp3

slaap zacht ;)

lekker zweven dit! Heerlijk dromerig. Lekker baslijntje ook! Apart... Hou ik wel van! Het enigste minpunt vind ik de beats en percussie. Die klinken te droog en "digitaal". Terwijl je bij dit soort muziek wat meer 'natuurlijke' beats zou moeten hebben. (mischien een persoonlijke kwestie hoor). Evt. wat bongo's erbij geeft volgens mij ook wel een leuk effect. Vooral bij zo'n dreamy en zweverig trackje als dit.

lekkere beat en baslijn..klinkt lekker frans....maar na 2 minuten begint die 2 notige string sequence me behoorlijk de keel uit te komen, en dan is het vooruitspoelen met die handel....... ik denk dat je dat stringgeluidje moet gebruiken om echt wat harmonieen en melodiieen mee uit te werken.....dit is echt te eentonig zo...

Lekker basslinetje ;) Beat klinkt wel een beetje droog maar past ook wel bij dit nummer vind ik !!
Afmaken die hap !!

bassline is heerlijk zwoel;
pad vind ik erg ok, maar zou ik persoonlijk op een gegeven moment alleen als achtergrond doen;
kick vind ik veels te kill;
gitaartje is ook wel geinig;

als je van die bassline en dat stringachtige een mooie basis maakt is het er een uit de F Communications kast.

klinkt op zich redelijk Frans, wat altijd goed is.

concl: lekker !

bedankt voor de reacties!
het nummer is dus vrij open en wat meer harmonie-en en melodie-en zullen zeker welkom zijn

is het er een uit de F Communications kast.

? bekende naam ofzo? geen idee wie of wat het is :D

schaam je :D

schaam je :D

Origineel geplaatst door Gerwin
bedankt voor de reacties!
het nummer is dus vrij open en wat meer harmonie-en en melodie-en zullen zeker welkom zijn

? bekende naam ofzo? geen idee wie of wat het is :D

F Com is niet echt bekend, behalve dan dat het het allergrootste house label van Frankrijk is en op hun housegebied ook redelijk bovenaan internationaal gezien staan.

maar, verder onbekend, hoor. ;)

:D

toch goed voor m'n algemene ontwikkeling dit :)

maareh, zoals je dus merkt ben ik niet zo thuis in dat gebied!

Origineel geplaatst door Gerwin
:D

toch goed voor m'n algemene ontwikkeling dit :)

maareh, zoals je dus merkt ben ik niet zo thuis in dat gebied!

maar je maakt die muziek wel. beter als* andersom.

*dan?

dan of als? geen idee :O

maar goed, gewoon maken waar je zin in hebt he :)

de laatste tijd luister ik wel meer naar French en deep house enzo...vind het erg lekker...dit beinvloed wel duidelijk m'n creaties

Back