Problemen met Logic Pro

Logic heb ik wel legaal... En Ivory ook...

Ik had het over verdere virtuele instrumenten die vrienden ook op CD en DVD hebben [ legaal ]...

Of maakt dat het ook meteen illegaal?? [ dit is een serieuze vraag ]

In de regel gaat het om stuk licentie dus per computer een licentie.
In de license agreement van de software kun je dit na lezen

het lukt me echt niet hij vind hem gewoon niet :S:S echt raar :S:S:S

Ivory authorization geeft zelfs aan dat hij correct ge autoriseerd is.. ofzo

ik probeer ook de library check enzo maar dan op de helft haakt hij telkens..

ik ga hem even opnieuw installeren...

1. Welke mac heb je?
2. Welke versie van Logic heb je?
3. Werkt Ivory stand-alone correct?
4. En nu eerlijk. Heb je alles écht legaal?

Sommige software heeft online-validatie nodig zoals alles van NativeInstruments en alles van Spectrasonics. Zulke software mag je vaak maar op 1 computer gebruiken. Als je vrienden die software al hebben gevalideerd heb je pech.

MAC PRO Quad Core
Logic 8,0,2 [1502,22]
Nee werkt ook niet stand alone
4. Alles is legaal.. Waarom zou ik daar nou over liegen.. Ben 13 jaar muzikant.. Ik heb wel andere vsttjes van vrienden maar deze 2 zijn echt echt echt legaal om het zo te zeggen

Ivory v1.5

Machine ID: 49697

Ivory is authorized to run on this computer

Registration 232-491-4342

Dat staat er nu....

Support van de fabrikant benaderen. Dat is HET voordeel van legaal.

Nu is het eindelijk gelukt met behulp van een persoon op het forum.. Alleen ivory opent wel maar geen geluid :S:S:S

Start Ivory wel stand-alone?

Er komt alleen geen geluid uit?

Staan je midi/audio settings goed?

Welke audio-interface gebruik je?

En ja... support van de fabrikant is idd ook wat waard.

RifatSahin schreef:
4. Alles is legaal.. Waarom zou ik daar nou over liegen.. Ben 13 jaar muzikant.. Ik heb wel andere vsttjes van vrienden maar deze 2 zijn echt echt echt legaal om het zo te zeggen
Je wilt niet weten hoeveel mensen hier om hulp vragen voor gekraakte software. Je wordt er wat achterdochtig van zeg maar :D

ahh..plugins van vrienden enzo.. dan is de tip van de handleiding ook niet voldoende vrees ik.

Ik zou zeggen, koop Logic Studio. ...

Qua mogelijkheden/moeilijkheidsgraad is er toch niet veel verschil met PRO?:confused:

Nee, normaal gesproken vind Logic alle VST's...zie je namen van VST's bij het opstarten in het opstartscherm?

Logic studio 8 werkt niet met VST's.................enkel met Audio Units, tenzij je een adapter koopt (FXexpansion) welke VST weer mogelijk maakt in logic.

Voor RifatSahin;

Ik zou de manual eens gaan lezen, tenminste als je de legale versie hebt krijg je ook een manual met zon 1200 bladzijden ;)

Start Ivory wel stand-alone?
Ja, maar geen geluid
Er komt alleen geen geluid uit?
No sound nee :D
Staan je midi/audio settings goed?
Alle andere sounds werken gewoon en als ik Ivory start komt er geen geluid
Welke audio-interface gebruik je?
Audio interface??? Welk programma bedoel je ?? Logic Studio of Pro moet het zijn

Een audio-interface is de schakel tussen jouw computer en de akoustische buitenwereld.

Je zei dat je een live muzikant bent. Dan heb je vast wel een mixertje die ervoor zorgt dat je synthesizer met 2 TRS kabels geluid kan produceren uit een stel speakers.

Hoe zorg je er nu voor dat je met logic pro je synthesizer op kunt nemen? Of een microfoon? Welkom in de wondere wereld van de audio-interfaces...

Een audio-interface is de schakel tussen jouw computer en de akoustische buitenwereld.

Je zei dat je een live muzikant bent. Dan heb je vast wel een mixertje die ervoor zorgt dat je synthesizer met 2 TRS kabels geluid kan produceren uit een stel speakers.

Hoe zorg je er nu voor dat je met logic pro je synthesizer op kunt nemen? Of een microfoon? Welkom in de wondere wereld van de audio-interfaces...
Owwww, ik snap je nu.. Ja de termen zijn mij nog onbekend dat is het.. Ik gebruik nu op de mac pro nog geen geluidskaart [ alleen de interne ] Ik heb wel een Edirol UA 25 EX geluidskaart die ik binnen een paar dagen erop zal installeren.

Op dit moment is alles dus gewoon MIDI KEYBOARD & SOFTWARE.. Nog geen verdere hardware...

Logic Pro zit in Logic Studio. Studio is een pakket met Waveburner, Mainstage, Logic Pro, Soundtrack Pro

O wacht...inderdaad....even niet goed op genoemd versienr. gelet....dacht dat hij nog met een oude versie van PRO werkte....maarre....dan hoeft hij Studio dus nie meer aan te schaffen....;)

Back