Hey dan...je koopt een Digi002R (de consoles doen ze niet meer jammer genoeg) hier in nederland. Vervolgens neem je contact op met ze en krijg je info over hun wachtlijst en wanneer ze plek hebben. Je bespreekt welke mods je wilt laten doen en vervolgens stuur je hem op zodat ze hem hebben iets voor de tijd wanneer ze ermee aan de slag kunnen, en maakt de helft over als aanbetaling. Restbedrag volgt nadat ie klaar is.
En dan krijg je hem thuis en gaat er een wereld voor je open
Ik heb momenteel mijn digi 002 op de werkbank liggen bij Black Lion Audio..
Zal als, ik hem over ong 2 weken binnen heb, mijn concrete ervaringen posten.
(overigens aangenaam en excuses voor de oude koe omhoog schoppen.. Zat al enige tijd te lurken, poosje niet geweest en dacht nu maar dat ik me 'ns moest aanmelden... )
Even nog een korte update. Kreeg twee weken geleden mijn gemodificeerde 002 binnen en ik ben bijzonder tevreden over het resultaat. Geen probleem meer met definitie en 'vetheid' in mijn producties! Diep gedefinieerde bassen, goed uitgesproken midden en en kristalhelder hoog. Ook mijn opnames zijn dramatisch verbeterd..!
Al met al zeer zeker het geld waard! Maar goed, zo ver genoeg 'reclame'..
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.