Is zo'n Breath Controller nog leverbaar voor de Yamaha CS01 of heeft iemand toevallig er nog een liggen? Ik heb namelijk pas een Yamaha CS01 op de kop kunnen tikken (krijg hem overigens nog binnen), na 17 jaar van zoeken!!!!!!
ja, nieuwe breathcontrollers zijn nog gewoon leverbaar maar AFAIK uitsluitend bij Yamaha - zal dus wel niet echt goedkoop zijn. TIP voor de minvermogende broeders: met een simpel potmetertje aan een minijack is die poort ook aan te sturen, ergens op het internet zwerft een document met de specs rond
Origineel geplaatst door Mk II TIP voor de minvermogende broeders: met een simpel potmetertje aan een minijack is die poort ook aan te sturen, ergens op het internet zwerft een document met de specs rond
Ehh... de CS01 heeft al knoppen. Waarom dan nóg een potmetertje? :confused:
Het voordeel van de breathcontroller is, is dat je je handen vrij hebt voor andere zaken. Spelen bijvoorbeeld.
Tezamen met de breathcontroller is de CS01 een podiumbeest. Er zitten gitaarband haken op. Je kunt 'm omhangen! Kan je ook een keer in the picture staan.
Origineel geplaatst door ZmokE 17 jaar zoeken???
Hoe raar kan het lopen, een paar maanden geleden gooide een collega er hier één binnen. Had ie op zolder gevonden.....
Het is vaak voorgekomen dat er een Yamaha CS01 werd aangeboden, maar dan was hij of al verkocht of ik vond de prijs te hoog. Destijds (in 1986) moest ik kiezen tussen de CS01 en de CS10 van Yamaha en toen ben ik maar voor de laatste (de Yamaha CS10) gegaan. Sindsdien werd hij niet meer nieuw verkocht en heeft het me dus heel veel tijd gekost voordat ik hem dus had en dat ik nu dus (komt vandaag of morgen bij me binnen). Ben in ieder geval heel erg blij dat ik hem eindelijk heb. Nu nog een Korg MS10 of Korg MS20 terug, want die heb ik destijds ook in een vlaag van......ja wat eigelijk, weggedaan (als je hoort wat ik allemaal gehad heb, zul je me uitmaken voor een idioot) en daar heb ik eeuwig spijt van.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.