Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik geef ook altijd garantie op mijn tweedehands verkopen tot aan de deur zo ongeveer.

toendertijd 2e hands via De Partikulier 450 betaald en later ook weer 450 teruggekregen
De Euro was het begin van het eind van ons kleine beetje Nederlandse Erfgoed wat we nog hadden.
TBS 303 voor maar 250 gulden !!! ik heb toendertijd 2e hands via De Partikulier 450 betaald en later ook weer 450 teruggekregen volgens mij.
Mijn ex 909 was in 1998 3000 gulden, dus 2850 is echt een koopje
Voor die 150 verschil kocht je er een boss DR 550 bij
Bedankt voor de post, Bart![]()

De Euro was het begin van het eind van ons kleine beetje Nederlandse Erfgoed wat we nog hadden.
maar beslist niet het Gouden tijdperk...Gulden tijdperk.
tsja, vroeger hadden computers minder geheugen dan een gemiddelde hardware sampler en nu is het andersom... toen was een sampler top notch om te hebben en nu is het weer de oude rotzooi... als het maar duur is he...Tja het is echt verbazend hoe de prijzen van hardware samplers gekelderd zijn, zon Akai S2800 ofzo raak je nu pas voor minder dan 100 euro kwijt ofzo
Jammer dat Martijn met de vintage tweedehandsjes is gestopt. Er waren te veel klanten die klaagden over het feit dat de apparaten niet in absolute nieuwstaat verkeerden. Of de prijzen te hoog vonden maar geen rekening hielden met garantie of nazorg. Er zal ook te weinig aanvoer zijn geweest. Ik heb er in alle rust op veel synths mogen spelen zoals Prophet 5, VC-10, Synthex, String-Synthesizer, Polyvox en er een Polymoog met standaard en pedalen en een Roland AX-1 gekocht (naast twee nieuwe synths en veel toebehoren). Daarom koop ik nog steeds af en toe spul bij Music House, zoals de nieuwe Moog Taurus, ook al kan ik er goedkoper aan komen als ik rondkijk of een tijdje wacht. Wat hebben we nu nog? RL Music. Prijst synths aan als een belegging in plaats van als instrumenten. Om in een vitrine te zetten en een goed glas wijn bij te drinken. Not my cup of tea.