Occasionlijst 1999 Music House

De prijs van die Akai whahahhaha..... oke ik verkoop mijn S2800 dan maar bieden van 750....euro's he.

toendertijd 2e hands via De Partikulier 450 betaald en later ook weer 450 teruggekregen

hehe , De Partikulier. Krantje kopen , advertenties omcirkellen en gaan bellen.
Heb daar mijn akai s2800 nog vandaan , F1800,= dacht ik
opgehaald met monopoly omdat ik mijn rijbewijs nog niet had , tnx nog mono :D
Heb later nog een scsi interface en zipdrive gekocht , was toen ook nog iets van F800,=

Laatst gewijzigd:
Jammer dat Martijn met de vintage tweedehandsjes is gestopt. Er waren te veel klanten die klaagden over het feit dat de apparaten niet in absolute nieuwstaat verkeerden. Of de prijzen te hoog vonden maar geen rekening hielden met garantie of nazorg. Er zal ook te weinig aanvoer zijn geweest. Ik heb er in alle rust op veel synths mogen spelen zoals Prophet 5, VC-10, Synthex, String-Synthesizer, Polyvox en er een Polymoog met standaard en pedalen en een Roland AX-1 gekocht (naast twee nieuwe synths en veel toebehoren). Daarom koop ik nog steeds af en toe spul bij Music House, zoals de nieuwe Moog Taurus, ook al kan ik er goedkoper aan komen als ik rondkijk of een tijdje wacht. Wat hebben we nu nog? RL Music. Prijst synths aan als een belegging in plaats van als instrumenten. Om in een vitrine te zetten en een goed glas wijn bij te drinken. Not my cup of tea.

De Euro was het begin van het eind van ons kleine beetje Nederlandse Erfgoed wat we nog hadden.

Dit is echt de moeder der kleinburgerlijke opmerkingen.
:okdan:

TBS 303 voor maar 250 gulden !!! ik heb toendertijd 2e hands via De Partikulier 450 betaald en later ook weer 450 teruggekregen volgens mij.

Mijn ex 909 was in 1998 3000 gulden, dus 2850 is echt een koopje ;)
Voor die 150 verschil kocht je er een boss DR 550 bij :D

Bedankt voor de post, Bart :mega:

No tx:)
Ik heb ook nog een nieuwe lijst.....van 1999

De Euro was het begin van het eind van ons kleine beetje Nederlandse Erfgoed wat we nog hadden.

Ja man, ik wil ook echt terug naar die tijd dat ik door elke bank en geldwisselstation driedubbel genaaid werd omdat ik iets in Duitsland wilde kopen.

Het enige wat er verloren is gegaan was het gave ontwerp van de briefjes, en dan vond ik de oude bij en de vuurtoren mooier dan de Drupsteen-ontwerpen.

Hé leuk zo'n lijstje. Het is wel goed te beseffen dat dit lijstje wel van jaren geleden is, dus de apparaten waren toen ook nieuwer, dus (meestal) 2e hands ook duurder. Helemaal 1 op 1 vergelijken is dan ook wel lastig

Tja het is echt verbazend hoe de prijzen van hardware samplers gekelderd zijn, zon Akai S2800 ofzo raak je nu pas voor minder dan 100 euro kwijt ofzo

Tja het is echt verbazend hoe de prijzen van hardware samplers gekelderd zijn, zon Akai S2800 ofzo raak je nu pas voor minder dan 100 euro kwijt ofzo
tsja, vroeger hadden computers minder geheugen dan een gemiddelde hardware sampler en nu is het andersom... toen was een sampler top notch om te hebben en nu is het weer de oude rotzooi... als het maar duur is he...

Prijzen van samplers gaan wel weer omhoog.

HAMSTEREN!

Een occasion Roland JP8080 voor 2250 piek? Hoeveel was dat ding hier nieuw dan? Ik heb hem in 2002 in New York gekocht voor $700 (nieuw).

Jammer dat Martijn met de vintage tweedehandsjes is gestopt. Er waren te veel klanten die klaagden over het feit dat de apparaten niet in absolute nieuwstaat verkeerden. Of de prijzen te hoog vonden maar geen rekening hielden met garantie of nazorg. Er zal ook te weinig aanvoer zijn geweest. Ik heb er in alle rust op veel synths mogen spelen zoals Prophet 5, VC-10, Synthex, String-Synthesizer, Polyvox en er een Polymoog met standaard en pedalen en een Roland AX-1 gekocht (naast twee nieuwe synths en veel toebehoren). Daarom koop ik nog steeds af en toe spul bij Music House, zoals de nieuwe Moog Taurus, ook al kan ik er goedkoper aan komen als ik rondkijk of een tijdje wacht. Wat hebben we nu nog? RL Music. Prijst synths aan als een belegging in plaats van als instrumenten. Om in een vitrine te zetten en een goed glas wijn bij te drinken. Not my cup of tea.

Vraag me af wat er met die prophet10 is gebeurt die ze vrij lang hadden. Weet nog dat ik er een keer op wilde spelen maar helaas waren ze die dag gesloten :(

Back