"Enjoy this trip... and it is a trip" Sample

goed bezig 6,

mag eigenlijk niet hé, maar voor deze keer
tsja, wat is goed bezig en wat mag wel of niet... een linkje klikken is eigen verantwoordenboekelijkheid, als ik de link niet zou plaatsen wil niet zeggen dat de torrent ineens niet meer bestaat...
en maar want, als iemand een fragmentje uit een plaat zou grabben en hier posten zou pcies hetzelfde zijn nutuulk... dusch...

Laatst gewijzigd:
Ja ik vin t het gezeik met die torrent bs...gewoon ff rippen die cd en dan hier neer pleuren. Dank U.

tsja, wat is goed bezig en wat mag wel of niet... een linkje klikken is eigen verantwoordenboekelijkheid, als ik de link niet zou plaatsen wil niet zeggen dat de torrent ineens niet meer bestaat...
en maar want, als iemand een fragmentje uit een plaat zou grabben en hier posten zou pcies hetzelfde zijn nutuulk... dusch...

Ik klikte dus op jouw link en toen moest ik nog een ander programmaatje downloaden om de door jouw aangeraden link te kunne downloaden.
Moest ik allemaal gegevens invoeren over mij zelf enzo.
Met als gevolg dat ik nu allemaal 1265 spam-mailtjes heb in mijn mailbox en mijn computer 3 van de 4 keer niet meer opstart.

Wie voelt zich verantwoordelijk :frons:

Ja ik vin t het gezeik met die torrent bs...gewoon ff rippen die cd en dan hier neer pleuren. Dank U.

Okee dit was heel even kort door de bocht.....

Maar Quif mocht je de tijd vinden om die cd even te rippen en dit in een mp3tje te kunnen omzetten zijn wij je voor EEUWIG dankbaar:luv:

thnx in advance.:okdan:

gezeik of niet of erm toch weer wel... het gaat er ff om dat iemand wordt voorzien van een oplossing in welke hoedanigheid dan ook... mij maakt het persoonlijk verder niets uit wat men er verder mee doet nutuulk...

Precies maar als ie ff geript wordt zal ie altijd in de archieven van het SF staan en mekkelijk als mp3 door een ander te downen...is wel zo gemekkelek toch? Doet voor de rest nix af aan jou aanbod....:geslaagd:

Ik klikte dus op jouw link en toen moest ik nog een ander programmaatje downloaden om de door jouw aangeraden link te kunne downloaden.
Moest ik allemaal gegevens invoeren over mij zelf enzo.
Met als gevolg dat ik nu allemaal 1265 spam-mailtjes heb in mijn mailbox en mijn computer 3 van de 4 keer niet meer opstart.
onzin(nig grapje)...

de link verwijst slechts ende alleen richting een site met zoekresultaten...

Precies maar als ie ff geript wordt zal ie altijd in de archieven van het SF staan en mekkelijk
en dat mag nutuulk wel...
maar diegene die hem in 1e instantie zou rippen heeft er nu vast geen zin meer aan... hehe

zit nu op me werk, maar heb het linkje van 6 gevolgd,
bij mij verscheen er echter niets anders op mijn scherm als het gevraagde bestand,

@RSB; je mot tuurlijk wel opletten, waar je klikt en wat er aangevinkt staat :P

als ie binnen is, probeer ik um ff te uppuh :)

thx guys en RSB; nothing personal hé ;)

grtz!
oh ja,

een goej wiekent allemoal !

op de 12" staan alle samples ook los (in een trackje aan het eind)

klopt ik had ook dit singeltje
met andere kant 30+ losse hits [was dit niet van coldcut ]

Sorry guys, heb e.e.a. gezocht,
maar nergens los de vocals gevonden .... :(

Wie-o-wie heeft de maxi / 12" waar deze vocals wel op staan ? :)

bvd!!!

grtz!

:mega:

of je moet op zoek gaan naar waar het origineel uit komt, ik neem aan dat het een sample is van een film o.i.d.?

Als ik het me goed herniner is dit het org.
De 12 inch heeft wel een vocal bij het begin maar zit een drum bij die niet weg tehallen is met het bekende phase truckje.
Ik schat 15 min werk en je heb de vocal 90 schoon.
succes

Mastering: U = King:halleluja:halleluja:halleluja

Geen "ge-moraalridder" over wat wel en niet mag maar gewoon doen!

Back