Volgorde smileys

De Voorman

Ouwe rot
hoe zet ik html code aan als ik reply-en wil op berichten? ik wil de icooontjes(smileys weer zien)

Daar heb je html niet voor nodig (en die kun je volgens mij ook niet aanzetten, op de meeste fora niet)... BB-code daarentegen wel, en die staat standaard aan...

Als je op 'post reply' klikt zie je ze automatisch, gebruik je echter 'snel reageren', dan moet je op meer opties klikken.

Om ff in te haken op de smiley toestand....ik vind het zwaaqr irritant dat die fuckers niet een vaste plek hebben maar continue van plek verwisselen.....:doei:
hier dat bedoel ik ik bedoelde deez :frons: :D

Ik heb alle smileys opnieuw gesorteerd en een beschrijving gegeven.. (Dat zijn 30 minuten van mijn leven die ik terug wil ;))

De volgorde zou nu altijd hetzelfde moeten zijn, laat maar weten als je nog iets tegenkomt.

.. (Dat zijn 30 minuten van mijn leven die ik terug wil ;))...

Heb je terug van een Big Ben?

IV_clock_Westminster.JPG

Ik heb alle smileys opnieuw gesorteerd en een beschrijving gegeven.. (Dat zijn 30 minuten van mijn leven die ik terug wil ;))

De volgorde zou nu altijd hetzelfde moeten zijn, laat maar weten als je nog iets tegenkomt.
eens ff checken...

:) :P ;) :D
8) :okdan: :halleluja :luv:

dit is de volgorde op dit moment...

maar erm... wat is dat ineens met de SIZE die je mag gebruiken in de signature? ...4 of groter mag niet meer maar dat terwijl ik nog wel een SIZE 4 in mijn sig had staan maar toen ik deze wilde aanpassen en bevestigen kwam de melding ineens... kijk, SIZE 6 ok dat is te groot, maar 4???

Dat is eigenlijk een ander onderwerp, maar ok: de maximum size voor tekst is nu 4 (dat was per ongeluk 3 ja :))

Thanks Copini 8) scheelt veel gezoek en irritatie...... :okdan:

Back