Open Meer dan een duimpje

bombario

Gepokt en gemazeld
Even een ideetje in de groep gooien. Bij berichten kun je nu alleen reageren met een duimpje. Dat is natuurlijk enorm boomer (zouden mijn kinderen zeggen) en ik vind het ook wel wat beperkt. Soms is een smiley of een lampje toepasselijker. Misschien is het met een plugin mogelijk dat toe te voegen? Of ben ik de enige die dat handig lijkt? 😄💡👏🫨

Dat zou misschienwel handig zijn idd voor degenen die zich niet geroepen voelen om iets te typen, maar wel aan willen geven dat een post interessant of behulpzaam is bijvoorbeeld.

Bij sommige berichten vind ik een hartje iets beter passen dan een duimpje. Deze hoeft verder geen speciale kleur, maar een duimpje volstaat niet altijd. Eventueel een smiley kan ook handig zijn. Sommige berichten hebben echt humour, en dat doet het duimpje ook niet echt z’n werk.

En ook een duimpje omlaag, voor alle zure figuren die graag hun onvrede willen uiten zonder al teveel moeite. 😆

Maar serieus: als ik meer of anders dan een duimpje wil, reageer ik wel met een post en de old skool SF emojiii. :beard:

Dat geldt niet voor iedereen, denk ik. Soms zie je een bericht en denk je slim of grappig, maar ga je niet een heel bericht schrijven. Dan is een klik als erkenning ook leuk. Of een hartje, als iemand schrijft dat hij een kutjaar had, ik noem maar wat. Dan klik ik niet op een 👍

Schermafbeelding 2025-12-12 om 14.39.33.png

Zo ff van Nap geleend. Als hij t mag, ik ook toch :D

ik zie t doel niet zo, als ik wat van iemand wil emoticonnen doe ik gewoon citeer en al eender wel symbooltje er onder, toch.

Ik mis vooral een middelvinger, de rest lukt me met een duimpje 🤣

Even een ideetje in de groep gooien. Bij berichten kun je nu alleen reageren met een duimpje. Dat is natuurlijk enorm boomer (zouden mijn kinderen zeggen) en ik vind het ook wel wat beperkt. Soms is een smiley of een lampje toepasselijker. Misschien is het met een plugin mogelijk dat toe te voegen? Of ben ik de enige die dat handig lijkt? 😄💡👏🫨
Ja een duimpje is pretty cooked. Boomer idd

Na grondige analyse van de meeste posts op dit forum, denk ik dat deze emojis het meest geschikt zijn:

💸 het is te duur
🤨 waarom doet het wel X maar geen Y
🤷‍♂️ ik heb geen flauw idee maar geef wel antwoord
©️ hebben we dit niet al eens eerder gezien
📆 is er al een releasedate
🧐 through-hole of SMT
👵🏻 ik heb verder geen inhoudelijke bijdrage maar post reflexmatig toch maar iets

Laatst gewijzigd:
Na grondige analyse van de meeste posts op dit forum, denk ik dat deze emojis het meest geschikt zijn:

💸 het is te duur
🤨 waarom doet het wel X maar geen Y
🤷‍♂️ ik heb geen flauw idee maar geef wel antwoord
©️ hebben we dit niet al eens eerder gezien
📆 is er al een releasedate
🧐 through-hole of SMT
👵🏻 ik heb verder geen inhoudelijke bijdrage maar post reflexmatig toch maar iets
Ik voel me geviseerd. Ik denk dat ik maar ga. I ll get me coat

Back