• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Multimoog en Midex3

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

koediman

--<{(OoO)}>--
Multimoog, goede staat, klinkt fabelachtig warm en diep. filtermod, standaard gate ipv s-trigger.

http://www.vintagesynth.com/moog/multimoog.php

1150E

VP9000, realtime pitchshift/timestretch sampler. kostte iets van 3/4000E nieuw een aantal jaar geleden. echt een weirde bak waar supertoffe dingen uit te halen zijn. loopt helaas af en toe vast maar daar is goed omheen te werken

http://www.vintagesynth.com/roland/vp9000.php

incl externe zipdrive + 6 disks (handig voor overzetten samples uit pc). 300E

Midex3, bekende midi-interface voor superstrakke timing in cubase. 1 in, 3 out. 60E

Lexicon Prime Time, geweldige vintage stereo delay. uitgebreider en makkelijker te bedienen als de PCM41. superlekkere ronde en warme sound. ligt heerlijk in de mix. 500E

Neuron VST, inclusief heersende ambient, soundscape, filmische soundset plus natuurlijk de fantastische joystick/knoppen dongle. echt heel tof om gewoon wat mee te freubelen, instant sci-fi,horror filmmuziek. ik had aan de presets al genoeg maar je kunt 'm via de bijgeleverde modelmaker ook met eigen samples programmeren (vrij simpel zelfs).

http://reviews.harmony-central.com/reviews/Plug-In/product/Hartmann+Music/Neuron+VS+VST+2+PC/10/1

300E

LA Audio Classic Compressor II
Top stereo/dual mono compressor. doet alles wat een compressor moet doen op precies de manier waarop je het verwacht. klinkt misschien beetje simpel maar juist als je dit soort apparaten (hebt) gebruikt wil je niet meer terug naar al die goedkope zooi.
zoals bijvoorbeeld ook de multimoog doe ik'm alleen maar weg omdat ik'm in mijn setup niet optimaal gebruik. vind het dus eigenlijk gewoon zonde dat een apparaat van deze klasse te weinig gebruikt wordt voor waar die goed in is.

http://www.barryrudolph.com/mix/laaudio.html

800E

plaatjes heb ik ge-upload in m'n vorige thread, geen idee hoe je die hier kunt herplaatsen.

helaas geen foto van de classic compressor. zie artikel voor een klein plaatje. mijn exemplaar ziet eruit als nieuw.

voorlopig is dit m'n laatste schop. ik kan nog steeds rondlopen in m'n studio dus echt super in de weg staat het niet. alleen jammer dat deze mooie spullen nu ongebruikt blijven (heb geen plek om ze aan te sluiten).

bieden is ook okee, ruilen (wegens plaatsgebrek) niet of het moet iets heel bijzonders zijn. ben bijvoorbeeld wel geinteresseerd in een empirical labs fatso ofzo.

toch nog maar een schop wegens extra te koop: EMT 266X stereo limiter met alle opties + handleiding in mint conditie. richtprijs 750 euro.

ik woon overigens in Rotterdam (voor de ophalers)

hier nog even wat wazige fotootjes (excuses daarvoor, ik heb echt een prutcamera). de met een betere camera opgenomen foto's staan in m'n vorige thread.

Attachments

• EMToutside.jpg
    EMToutside.jpg
    97 KB · Bekeken: 143
  • EMTinside.jpg
    EMTinside.jpg
    100,2 KB · Bekeken: 131
  • ClassicII.jpg
    ClassicII.jpg
    104,7 KB · Bekeken: 141
Ik kan wat spullen aan een handelaar kwijt. voordat ik de stap neem nog 1 kans om ze met extra korting te kopen.

Lexicon: 450
EMT: 650
Classic II: 700

ook andere spullen mogen voor minder weg en ik had al eerder aangeboden dat bieden vrij staat. vreemd genoeg doet niemand dat dus hier nog maar wat aangepaste prijzen:

VP9000: 250
Moog: 1050
Neuron: 275
Midex: 50

EMT, Classic II en Lexicon worden binnenkort opgehaald.

Nooit gedacht dat ik zo'n moeite zou hebben om een Multimoog kwijt te raken hier. Had echt verwacht deze als eerste verkocht te hebben toen ik m'n uitverkoop startte. Echt de beste monosynth die ik ooit gehad heb en dan biedt ik'm ook nogeens voor een zeer redelijke prijs aan. Nouja, zo zie je maar weer. Hij staat dus nog steeds veilig op een nieuw baasje te wachten.

De VP9000 is ook een lekker ding. Dat vastlopen valt reuze mee en ik vermeld het alleen omdat ik zo'n eerlijke gozer ben. :Z Je hebt er serieus weinig last van. In ieder geval weegt het nadeel totaal niet op tegen het voordeel.
Freaky loopje opnemen, totaal naar god stretchen en pitchen en weer perfekt in de maat over je mix afspelen geeft direkt extra diepte aan je song. Live nog een beetje tweaken en klaar ben je. Echt een uniek apparaat.

Als we dan toch over uniek praten. Neuron. Ik maak er verder geen woorden aan vuil. Ken echt in de verste verte geen synth die zo klinkt.

weet je wat, ik bump'm nog een keertje. kan ik gelijk nog even voor alle duidelijkheid toevoegen dat bij de Neuron ook een supervettte soundset (twv 120E) inbegrepen zit.

wellicht wil een mod nog zo vriendelijk zijn de titel aan te passen naar: "Multimoog, Neuron, VP9000, Midex3"?

voorlopig de laatste keer dat ik'm bump. mensen die'm zoeken komen vanzelf op deze adv terecht.

Multimoog nog immer te koop, 1050 euro, af te halen in Rotterdam.

ook midex3 is nog aanwezig.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back