steinberg cc121 niet herkend op vista 64

Shado_beatz

Stamgast
hallo,

Vandaag heb ik de cc121 aangeschaft, ik had al op het steinberg forum gelezen dat je voor een vista 64 bit aparte drivers moet installeren, zo gezegd zo gedaan. De controller word alleen nog steeds niet herkend op cubase 5 32bit.
Voor de duidelijkheid; ik heb een vista 64 en cubase 5 32 bit.
Ik heb al een topic gestart op het cubase forum maar ik heb nog steeds geen reacties ontvangen..ook heb ik een mail gestuurd via de support optie op de site. Hebben mensen hier ervaring met dit probleem? Ik hoor er graag meer van, growt i. A

? Ik hoor

Mijn ervaring met installatie van cc121 en Yamaha KX hardware, dat installatie heel lastig gaat. Enkele dagen geleden nog een cc121 geïnstalleerd op een Mac G5. Dat kostte ook 4 pogingen voordat Cubase de cc121 herkende. Gewoon geduld hebben, en doorinstalleren totdat Cubase hem herkent. Met Yamaha KX controller keyboards is het ook niet anders. Met beide ervaring in het installeren voor klanten. Het gaat gewoon lastig, en werkt soms pas na 3 á 4 pogingen.

Mogelijk heb je dus geen probleem, maar moet je het gewoon nog eens proberen. Tussentijds uninstallen is niet nodig, gewoon weer er overheen.

Succes ermee!

Dus Yamaha maakt nog steeds kut-drivers?

Dat heet inderdaad gewoon kutdrivers hoor. ;)

Een kutdriver vind ik een driver die niet stabiel is.............

Die van Yammie vinden jullie misschien kutdrivers omdat het niet zo heel gemakkelijk gaat, maar ze zijn wel stabiel. En het schijnt ook nogal afhankelijk van je configuratie te zijn. Bij mijn eigen PC ging het wel in 1x goed.

precies, kutdrivers dus.

Back