Nieuwe naam liveact : Infected Filters

Waveglider

Skyglider
hey...

Waveglider hier, zoals je al kon lezen in een andere treath is onze bandname 'out of phase' al genomen door een of andere vage groep... Wij dus op zoek naar een andere naam...

Na een paar dagen heeft dat ons Infected filters opgeleverd... ik heb wat gegoogled enzo en niks gevonden... voordat we te enthousiast worden over onze nieuwe naam zou ik eens hier willen vragen of er niemand al een groep kent met die naam ? DANK op voorhand vanwege Redje en mij :halleluja

Laatst gewijzigd:
Ik ken niemand met die naam en dat is maar goed ook. Ik vind het persoonlijk een slechte naam voor een groep/band. Infected straalt weinig positiefs uit en alleen de synthfreaks weten wat je met filter bedoeld.

Origineel geplaatst door Shivah
offe infected filterheadz
offe the two oscilated
offe the filter me softly's
offe resonance quadrant
offe static dualism
offe dubweiser
offe blinded stroboscops
:doei:

Zo, zit jij je te vervelen?

Origineel geplaatst door omiel
..Infected straalt weinig positiefs uit..
Hangt een beetje van de stijl muziek af: voor 'Hardcore' en/of hardere tekno is 't wel aardig..!

..en alleen de synthfreaks weten wat je met filter bedoeld.. [/B]
VALT nog wel mee.. =>tegenwoordig zijn er ZAT die 't wel begrijpen! => 'too many DJ's'

Maar ik moet [Gran&Tilly] gelijk geven: 'Filter Infection' klinkt lekkerderder.. *D

Na nog een een brainstorm sessie hebben we besloten onze naam te dopen in Translactica.
commentaar hierop ?

Re: translaktika

Re: translaktika

Origineel geplaatst door Social Narcotic
nieuw merk lakseermiddel?

:D

Back