• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TR-707 + cr-78 controller/programmer van CHD

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

studio-440

Ingeburgerd
Te koop voor de lief hebber een Tr-707 vintage drummachine van roland met gedeeltelijk TR-909 sample geluiden. De 707 is in hele mooie staat gezien de leeftijd. TR-707 komt met een orginele TR-727 manual maar is het zelfde als een TR-707 manual en Orgineel Roland (Nederlands type) Adaptor! 225 Euros

Te koop een cr-78 controller/programmer van de bekende makers uit Tsjechiƫ. User manual is eventueel te downloaden van de site maar ik wil dat ook doen voor de koper als er om word gevraagt! Normaal als u een programmer van de makers koopt zit er geen adaptor bij. Een adaptor die er voor is geschikt wil ik er voor u bij doen maar de prijs is dan ook 120 Euros. Als u zelf een geschikte adaptor er voor heeft dan hoor ik het wel en er valt eventueel te onder handelen! Deze programmer bezit orgineel ook nog midi en din-sync.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back