Cassette duplicator

Status
Please reply by conversation.

303zalig303

gebruikte oscillator
Ik ben opzoek naar een Cassette duplicatie apparaat. 4-3 verschillende cassette decks is wat ik zoek, maar als je er eentje weg wilt met maar twee is dat ook wel goed.
Kopen is een optie maar ruilen gaat op dit moment iets handiger (ruil voor Yamaha dx 21).
Kom maar af met je voorstel !

gr
roman

---
bijlage : voorbeeld van wat ik bedoel

Attachments

• p2770.jpg
    p2770.jpg
    43,3 KB · Bekeken: 76
ik snap dit ff niet
waarom zou je een cassette tegelijk x2 willen cpoyeren
heeeeel vroeger had je zoon blaadjes ,....dienst
waarje je ook kon abboneren op bv cassete dienst met de top 40 erop [ofsoiets ]
zomerhits april/ mei / juni
je kent wel
maar uhh je bent dus een cassette ...abbo diesnt begonnen :D:geslaagd:

iig iedereen verklaard me ook altyd voor gek
omdatik nog mert cassete werk erg chill zelfs goed cassetet deck met pitc h erop
koste iets van 15 eu
jvc tdw718
is dus dual niet 1x3
sc6+ met je ....search

Ja kijk ik wil niet digitale muziek uitbrengen. Vinyls laten persen is op dit moment te duur. Dus begin ik bij het medium cassette dat lekker 'hip' is. Natuurlijk kan ik tientallen goedkope cassette recorders aan elkaar hangen. Maar ik wil me een profezsjanaal voelen, snappie ?

Maar ik wil me een profezsjanaal voelen, snappie ?

ik snap het: zou proberen dat gevoel te weerstaan en gewoon 3 of 4 goeie tascams/ sony's / aiwai's aan mekaar hangen .
valt er 1 uit heb je er nog 3 over en blijft de zaak gewoon draaien.

't Is inderdaad het gevoel van zo een koele unit te moeten hebben. Zit nu eigenlijk maar met één degelijke opnemer van technics, voor de rest alleen maar portable stuff met veel ruis.
Misschien toch maar eerste idee volgen idd en naa rkringwinkel gaan en een toren bouwen :-P

Status
Please reply by conversation.
Back